GamleErik1992 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Usikker på om dette er riktig sted å skrive det, men jeg gjør det nå her så flest mulig kan få lest det:) Deler ruller nå daglig inn i huset og det mangler nå bare kabinettet før PCen er klar til å bli satt sammen, så da føler jeg det er på tide å si TUSEN TAKK for all hjelp med valg av komponenter, hvordan sette sammen PCen, valg av operativsystem osv. Må si dere har hjulpet meg EKSTREMT mye (nesten alle mine innlegg har handlet om meg selv og min nye PC...!). Må si jeg nå merker hvor "lost" i dataverdenen jeg egentlig var, og dette vil jeg også si takk for:) Føler nå at jeg virkelig kan hjelpe mine (data-ukloke) venner med å sette sammen et system for dem med best mulig ytelse:) Kommer sikkert til å legge ut bilder av systemet mitt når jeg er ferdig, så kan dere se hva jeg har fått til ved hjelp fra dere her på Hardware.no! Blir mitt første bygg, så det blir også spennende:) Igjen, tusen tusen takk for all hjelp. Nå er det min tur til å hjelpe andre med det jeg kan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lykke til med byggingen. Gjør det forsiktig og ta det rolig så blir det en kjempefin pc. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå