jh_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Når jeg skal spille av dvd'er så kommer dette opp "Den maskinvareakselererte dekodingsfunksjonen i skjermkortet er ikke tilgjengelig." Har prøvd å bytte på oppløsningen, men det hjalp ikke Noen som vet hva jeg kan få gjort for å få fikset dette? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 hvilket skjermkort har du? Kan hende du må kjøpe nytt Lenke til kommentar
Tribal Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du kan jo alltids prøve å laste ned nye drivere + Power DVD XP 4.0. (om du kjører Xp) Hvis du kjører win 2000, kan du laste ned winDVD. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 foilltank: GeForce 2mx 400, det hadde jo vært idiotisk om det ikke klarer dvd'er... tenkte kanskje det manglet en codec eller noe... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg har geforce 2 og windvd, funker fett med dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå