Coneunofax Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Når jeg sitter på pc'en og surfer begynner slutter jeg plutselig å få inn signaler. Jeg trykker på nettverk-ikonet nederst til høyre for å oppdatere, og da kommer det plutselig opp at jeg ikke har koblet til noen nettverk-kabel. Noen sekunder senere står det at jeg er koblet på igjen. Det er ikke noe stort problem, men jeg mistenker at et gjør at jeg mister en del connections på uTorrent. Jeg er usikker på om feilen kan være kabelen eller routeren selv, men jeg rekker ikke sjekke før den får tilbake signalet igjen. Er det noen som har noen forslag, eller har hatt lignende problemer? EDIT: -jeg kjører vista x64 -jeg har bredbånd -jeg har ikke hatt dette problemet før 2 dager siden Endret 5. september 2008 av abbarve Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 bump! også, har jeg lagt topicen feil? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 bump igjen. kunne vært fint med noen respons Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg ville prøvd en annen driver for trådløsnettverkskortet. Har du prøvd å oppdatere driver fra Windows Update eller produsent av chipset på nettverkskortet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bare slå av / steng uTorrent. Bruk så nettleser på nette en stund og se. Da ser du om det er torrent kjøringen din som kveler/resetter ruteren eller ikke. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Det hadde jeg glemt la7dfa. jeg tar en test. syar, det er ikke det. det er ikke liten hastighet. men det står ingen tilkobling. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det hadde jeg glemt la7dfa. jeg tar en test. syar, det er ikke det. det er ikke liten hastighet. men det står ingen tilkobling. Du bør nok sjekke det alikevel. Det kan være routeren som stopper opp pga torrents.Slå av torrentprogrammet, slå av og på routeren og se om problemet skjer ved kun vanlig surfing. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Problemet med enkelte rutere og torrents er at flere ikke takler det store antallet concurrent connections. Man bør også begrense upload speed i tillegg til d/l speed slik at man sitter igjen med litt til annen bruk. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg pleier å begrense uTorrent hvis jeg skal bruke linjen til noe annet enn surfing. Jeg skal teste om det fungerer å omstarte routeren, og så skal jeg også prøve å se om dette skjer uten uTorrent. Jeg tror ikke det har noe med Torrent-aktiviteten å gjøre, fordi jeg har hatt flere torrents og connections før, uten dette problemet. Takk for hjelpen, får håpe det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå