Gå til innhold

Vet dere hvor dette er?

J@cob

Anbefalte innlegg

Var på en femdagerstur der med min mor, tre brødre, en svingerinne og en bastardunge. Turen var koslig. Vakker by, virkelig vakker, selv om folk påstår at den sover i august.

Jeg anbefaler dere alle å dra dit. Utsikten var praktbygget dere ser var virkelig noe helt... Huff. Jeg finner ikke ord! Jeg skulle gjerne vist dere ett bilde av bybildet derfra, men det var labert. Lite å se. Lave hus. Lite pene hus. Masse stygge reklameskjermer over alt, men så må jo kommunen dere tjene inn slantene sveitserene tok fra de, eller var det østerikerene? Heh heh heh.

Statuene var knall da, det er de jeg mener med utsikt! Virkelig. Knall. Han derre leonardo duden kunne så mangt, ja :)

Kryptisk post? Sluk den som den er. De reisevante. de historisk interesserte og arkitektene her inne burde kjenne igjen bygningen, hihi.

Finner dere noe å pirke på, så kast det i en form av en stein på den eneste vidvinkelen jeg eier og har: Canon Kit linsen, 17-55. Argh. Jeg hater den. Jeg hater den så inderlig.

post-76720-1220633193_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smak og behag. Turist bilde er og blir turistbilde. Egentlig passer det bedre i diskusjonstråden, ettersom jeg er mer interessert i om noen faktisk klarer å se hvor dette er.

For min del livner de bildet litt opp, og sørger for at det ikke bare blir enda ett statisk bilde av ett forpult kirketak.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

St.petersburg Ortodokst kirke ?

Når du først har lagt bildet her så skal du jaggumegta få kritikk også :)

Dem i forgrunn er allerede nevnt,fargene er litt blasse,skarpe det litt opp,justert horisonten og skulle likt og sett bildet bare bittelitt videre.

Bildet er fint som et minne over historiske plasser man har vært,har du noen bilder over arkitektdetaljer også,skulle likt og se noen sånne også.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det har jeg, men ikke her! Kirken er langt ifra Ortodoks, godt forsøk, men prøv på nytt!

Jeg er bare ute etter en liten konkuranse. Ja, fargene er litt blasse. Derfor jeg hater det forp kitobjektivet mitt. Skulle gjerne hatt det litt videre jeg også, men lengre bak kom jeg ikke, uten å bli spiddet på en av statuene som vistnok skal være tegnet av Leonardo (oi, ett hint! Hehe.)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at vi er enten i Italia, eller en småstatene i området.

Det er mulig du ikke liker objektivet, men det er ikke de optiske kvalitetene som er "problemet" her. Komposisjon, farger og skarphet ser greit ut for meg. Ikke noe som ikke kan fintunes i Photoshop hvis du har behov for det.

Skjev horisont, og en jet-trail på høyre side trekker ned. Ellers, så er jeg ikke glad i rammer, men din var ihvertfall litt diskret.

At du har folk i forgrunnen er egentlig helt OK, men da burde de ha en annen positur. Over-ivirig foto-nerd med småsur dame bidrar sjeldent med noe positivt i ilde-sammenheng ;)

Tom

Lenke til kommentar
Finner dere noe å pirke på, så kast det i en form av en stein på den eneste vidvinkelen jeg eier og har: Canon Kit linsen, 17-55. Argh. Jeg hater den. Jeg hater den så inderlig.

Håper du mener 18-55. Viss noen kaster stein på 17-55 så begynner jeg virkelig å lure.

Bildet var helt greit det, men jeg syns ikke personen i forgrunnen passet inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...