TheNarsissist Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei! Flytta for en stund siden og mamma bytta adsl fra telenor til tele2. Jeg vet ikke hvilken hastighet vi har og lurer på det. Finnes det en tjeneste på internett for å sjekke hvilken internett hastighet jeg har fra min levrandør. Og foresten, hva må jeg skrive inn i browseren for å komme inn på siden der jeg kan sette opp trådløs nettverk? Har et Tilgin modem Sølvfarget med en svart antenne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Du kan teste hastigheten din her: Speed test Åpne start --> trykk på run/kjør --> skriv "cmd" --> så skriver du ipconfig. Da vil det dukke opp noen linjer med tekst. i en av dem vil det stå standard gateway skriv disse tallene i nettlesern og så skal du få tilgang til rutern. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Takker! Du er nå frelst Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Dette fikk jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jaja vakke så mye men, kan være god grunn til at du har sirup hastighet, du har grei inn hastighet, altså ting som kommer fra internett og hjem til deg. Men hastigheten fra deg og ut til internett var veldig lav, og dette har mye og si for folk med høy hastighet ut ofte blir prioritert høyere opp en folk med lav hastighet i trackere og torrents noen ganger. Men du må også laste ned noe som veldig mange deler for at du skal få høy hastighet. Prøv og last ned ubuntu linux og da vil du få full hastighet for det er mange som deler det. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå