Gå til innhold

Vurderer du å kjøpe Nokia 3650? titt her

Anbefalte innlegg

Har merket at mange på forumet har vurdert å kjøpe 3650.Jeg fikk min igår, og tenkte jeg skulle dele min erfaring :) Jeg vet at det allerede finnes en del topics om dette, men det skader ikke med ett nytt et.

Til å begynne med var jeg litt skeptisk angåedne kjøpet, jeg leste at mange syntes den var for stor og veide for mye.Gjett om jeg ble hyggelig overrasket da jeg åpnet pakka :) Den var slettes ikke stor, og veier ikke mye! Synes JEG ihvertfall.Det er jo greit å ha noe å holde i.

Batteriet er utrolig lite og veier nesten ingenting.Jeg har lekt med telefonen siden kl 09:00 idag, og batteriet er fortsatt fullt. Skjermen er stor, og lekker. OS`et er jo bare lekkert, lett og oversiktlig, samtidig avansert. kamera funkjonen er jo bare gøyal :D Litt uvant å få opp bildet av den som ringer deg på skjermen, hehe. Kvaliteten er helt grei, med tanke på at det er en mobiltelefon. Videokvaliteten er egentlig grei.Kamera fukjsonen er jo der for å gjøre telefonen mer underholdene.Og det gjør den.

Ingen knirkelyder.Telefonen har ikke et "plast"- aktig preg, som mange har påstått. Tastaturet er litt "merkelig". Men jeg er 100% sikker på at man venner seg til det etter 2 uker eller noe.

Det er vel den mest avanserte mobiltelefonen på markedet. P800 er vel mer PDA enn en mobiltelefon, og prisen er jo litt i drøyeste laget. Dessuten har 3650 ALLE funskjonene man kan ønske seg, pluss mange flere 8) . En typisk ungdomsmobiltelefon, i motsetning til P800.

Jeg er ikke Nokia fan. Men denne mobilen er jo bare revolusjonerende. Prisen er jo ikke altfor drøy. ( jeg betalte 3600 med frakt), med tanke på alle mulighetene. Jeg har ikke angret et sekund på dette kjøpet!

Med andre ord:

3650 :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Revolusjonerende"?

Det er ikke det at vi her på forumet ikke liker telefonen, men vi overveldes bare ikke av glansen! For 1 år siden var jo t68i en KJEMPEREVOLUSJON!!!!!!!!!! Et år etter så......... Vil nok komme flere "revolusjoner" utover året tror jeg.....

Lenke til kommentar
Har merket at mange på forumet har vurdert å kjøpe 3650.Jeg fikk min igår, og tenkte jeg skulle dele min erfaring  :)  Jeg vet at det allerede finnes en del topics om dette, men det skader ikke med ett nytt et.  

Til å begynne med var jeg litt skeptisk angåedne kjøpet, jeg leste at mange syntes den var for stor og veide for mye.Gjett om jeg ble hyggelig overrasket da jeg åpnet pakka :) Den var slettes ikke stor, og veier ikke mye! Synes JEG ihvertfall.Det er jo greit å ha noe å holde i.

Batteriet er utrolig lite og veier nesten ingenting.Jeg har lekt med telefonen siden kl 09:00 idag, og batteriet er fortsatt fullt. Skjermen er stor, og lekker. OS`et  er jo bare lekkert, lett og oversiktlig, samtidig avansert. kamera funkjonen er jo bare gøyal  :D  Litt uvant å få opp bildet av den som ringer deg på skjermen, hehe. Kvaliteten er helt grei, med tanke på at det er en mobiltelefon. Videokvaliteten er egentlig grei.Kamera fukjsonen er jo der for å gjøre telefonen mer underholdene.Og det gjør den.

Ingen knirkelyder.Telefonen har ikke et "plast"- aktig preg, som mange har påstått. Tastaturet er litt "merkelig". Men jeg er 100% sikker på at man venner seg til det etter 2 uker eller noe.  

Det er vel den mest avanserte mobiltelefonen på markedet. P800 er vel mer PDA enn en mobiltelefon, og prisen er jo litt i drøyeste laget. Dessuten har 3650 ALLE funskjonene man kan ønske seg, pluss mange flere  8)  . En typisk ungdomsmobiltelefon, i motsetning til P800.  

Jeg er ikke Nokia fan. Men denne mobilen er jo bare revolusjonerende. Prisen er jo ikke altfor drøy. ( jeg betalte 3600 med frakt), med tanke på alle mulighetene.  Jeg har ikke angret et sekund på dette kjøpet!

Med andre ord:

3650 :woot:

Jeg tenkte meg en 3650. Iallefall nå

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg sikker: den gamle s55'en min skal ut!  

Skal bestille en 3650 på telebutikken så fort de får den inn på lager!  :D  

Jeg vil kalle det en revolusjon, når man får en såpass avansert mobil til 3600kr uten abb!  :woot:

Seriøst???? Kaster du ut en perfekt mobil mot 3650??? Galskap!

Hva skal du med Siemensèn da? Kaste den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...