QuittinWOW Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg fikk kjøpt meg spillet Spore idag, kom hjem og skulle kose meg ikveld. Men dataen nekter å lese cden. Den klarer å lese andre Cder jeg har, f.eks FM2008 så jeg skjønner ikke helt hva som er galt. Jeg har en pirat kopi av Windows XP tho, som ikke har oppdatert seg på en stund. Kan dette være feilen? Jeg prøvde å finne drivere på nettet, uten særlig hell. Noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre for å få innstallert spillet? Er veldig keen på å spille. IKVELD! Takker for all hjelp på forhånd:) Lenke til kommentar
Entim Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Går ut fra at du har tørket vekk eventuelle fettflekker fra CD'en og sjekket at det ikke er noe riper i den. Tror ikke det er noe driver problem, heller bare en ripet/skitten CD Lenke til kommentar
QuittinWOW Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Cden var helt ny og flekkfri. Funnet ut at den er DVD format, og det leser helt sikkert ikke min sony dicsting fra før krigen. Noen tips om åssen jeg kan få innstallert det da? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kjøp en DVD spiller. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 CD-spillere kan ikke lese DVDer, så da må du nok ha deg en DVDspiller dersom du ikke har har det fra før. Heldigivis så får du helt greie DVDspillere til tilnærmet gibortpris, typ 200kr. DVD spillere som også kan brenne DVDer koster knapt noe mer heller, så du kan like godt kjøpe en brenner i stedet. Spill (og programmer) selges forøvrig ikke lenger på CDer (i 99,9% av tilfellene ihvertfall), så det er nok uansett på tide å oppgradere ja. Får håpe maskinen din ikke er like utdatert som CD spillren din, for da kan selv relativt lettdrevne spore kanskje bli i overkant mye form masinen din å kjøre med god flyt. -Stigma Lenke til kommentar
QuittinWOW Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Da blir det å investere i en DvD spiller/brenner. Selve dataen er ikke sååå råtten.Har AMD Athlon Dual Core 4200+ 2.20, 2.20 GHz og 2gb ram noe som burde holde for Spore vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå