GamleErik1992 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei, det har nå begynt å regne inn PC deler her hjemme Men... Jeg lurte på om det fantes en god guide for hvordan bygge PC, så jeg ikke trenger hjelp fra forskjellig folk:)? Er ikke utrolig nødvendig, men kunne vært grei med en kort "steg-for-steg" guide som fortalte meg noe lignende dette: 1. Sett i hovedkort, 2. Sett i prosessor, 3. koble til strømforsyning osv. MAO. veldig enkelt, kan klare å finne ut alt av ledninger og sånt ¨ -Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Her er 2 guider hvordan du bygger pc-en selv. Guide: Bygg PC-en selv hardware.no Bygg pc Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Tusen takk Akkurat det jeg trengte:) Og takk for raskt svar:) Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kan også anbefale en kabel guide: http://www.hardware.no/artikler/stromforsy...kontakter/39078 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå