Nauz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei. Min SE k810i har takket for seg og det er nødvendig med ny mobiltelefon. Jeg kunne tenke meg en telefon med en god mp3 spiller(God lydkvalitet), et greit kamera samt wifi. Mulighet for å skrive notater og se film på youtube er også ønskelig. Maks pris er 3500kr og telefoner uten knapper( uten tastatur) er uaktuelt. N82 er ifølge alle en veldig god mobil med absolutt alt jeg kunne tenke meg av funksjoner samt mer. Det eneste som gjør meg usikker, er at mobilen snart er ett år gammel og designet er noe kjedelig. Er litt redd for å kjøpe n82, og en liten stund senere kommer det en oppfølger med bedre design. Så hovedspørmålet blir da: Er det fortsatt lurt og kjøpe Nokia N82, eller er det mulig det i nær fremtid vil komme en oppfølger/bedre mobil? Ser også at Nokia vil lansere N79, som forsåvidt er mye av det samme men i et penere design. Kan noen si meg ca når N79 kommer i butikkene, og om det er noen vesentlige forskjeller på den og n82? Venlig hilsen mr.Nauz Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 N82 er langt ifra utdatert på teknologifronten, den er faktisk fortsatt helt på topp, men jeg skal gi deg det at den ikke akkurat er noen velsignelse for øyet. Du burde kanskje se litt på N96, men det spørs om du får presset den under 3500,- (spørs hvilket abonnement du skal ha). Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Etter og ha tittet på forskjellige bilder, får jeg mer lyst på n79 grunnet designet. Syntes telefonen ser lekker ut + man kan endre utseende ved å bytte bakdeksel. Dette er kanskje ikke så veldig viktig, men det frister veldig selvom n82 har blitz og er tilgjengelig nå. Hørt at n79 blir tilgjengelig i oktober, noen som veit sånn ca når Nokia pleier og lansere mobiler, sent eller tidlig? Titta litt på SE g900 også, syntes den ser veldig fin ut, men treghet og mulig svak byggekvalitet gjør den litt usikker. Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg syns at n79 virker som et veldig godt kjøpt, men er det noen som vet om den har akselerometer? ( slik at skjermen "tipper" når man holder den på siden) Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg syns at n79 virker som et veldig godt kjøpt, men er det noen som vet om den har akselerometer? ( slik at skjermen "tipper" når man holder den på siden) N79 har akselerometer/retningssensor. Tekniske spes. her Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) N96 er en N79 i en "større forpakning" N79 kommer med alt du trenger, den har bra kamera, bra musikkspiller, radioSENDER og mottaker, GPS, kanonbra kalender og kontaktregister som vi kjenner fra Nokia sine S60 telefoner. Dette er N73 og N82 i ny versjon, uten blitz men med dobbel led "blitz" og radiosender i tillegg.. Topp telefon spør du meg! Bør vel være på markedet innen en ukes tid har jeg blitt fortalt. Endret 10. oktober 2008 av PerTurbo Lenke til kommentar
thotta Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vekker til live denne tråden, jeg. Er også ute etter ny tlf, og har mye de samme ønskene som deg, mr.nauz (vil ikke ha touch som eneste navigeringsmulighet). Har sett litt på N82 jeg også, og tenker at denne virker bra. Men ser den har fått noe pes for tastene sine, og designet. Så ser jeg N79 som nevnes her.. den hadde jeg ikke sett før. Den ser jammen ikke dum ut... bedre design enn N82, og nyere. Eneste minuset er manglende xenon-blitz. Men DOBBELT led-lys kan kanskje veie litt opp for dette(?). Hva med N85 forresten? Mye de samme specs som de to andre her, men med skyve-design. Men N85 er en del dyrere enn de to andre i prisguiden (med abbo). Dette gjør meg selvfølgelg skeptisk. Er det grunn til det? N79 og N82 ligger på ca 1800, mens N85 ligger på ca 2700. Hvorfor er denne dyrere (les: er den så mye bedre) Noen som kan synse litt om dette? Og når N79 begynner å komme i butikker? (ingen som har den på lager enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå