McMuffin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Er ute etter en laptop som skal brukes primært til gaming, men også til kontorapplikasjoner og filmtitting. Har følgende krav: Helst under 3,5 kg HDMI Helst Blu-Ray Best mulig grafikk for pengene. Har sett litt på disse: HP Acer Er en av disse noe tess eller har dere andre forslag? Takker for alle svar Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei! Gjorde selv steget for 2 år siden å kjøpte meg en heftig laptop, har ikke gjort annet enn å angre på dette i ettertid. High end lapptopper er ikke laptopper, blir for varm så det er en enkel stasjonær pc for å være ærlig. Prisen er helt på tryne, en laptop til 10 tusen idag har allerede om få månder falt mange tusen kr i pris. Om mulig kjøp heller en stasjoner pc til 5 - 6 tusen og en liten og lett laptop til 3 - 4 tusen. Jeg kan love deg du får mer glede av det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Takk for svar. Dessverre har det seg slik at jeg skal flytte om 3-4 måneder og da lønner det seg lite å ha en stasjonær pc. Derfor ser jeg etter en bærbar. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Siden du ikke har mulighet for å ha både laptop og stasjonær, annbefaler jeg deg å gå for en liten laptop (15" skjerm eller mindre) om mulig ha en eksta skjerm stående på skrivebordet der du eventuelt skal sitte mest (hjemme?).Siden vekten på laptop med større skjerm blir litt for tung (egen erfaring, og hva ander ansatte hvor jeg jobber sier). Ellers er det egentlig smak og behag om du skal gå for en forbruker laptop og ikke bedrifts laptop, så ender du mest sansynlig opp med samme kvalitet uansett merke. Om du skal ha tak i kvalitets laptop anbefaler jeg både IBM eller HP (ikke Pavalion serien, men bedrifts maskinene), HP sine er kansje ikke så god til andre ting en de de er laget for som er kontor bruk. IBM sine kan brukes til det meste fra kontor bruk til litt spilling. Men igjenn IBM sine er ofte litt dyrere enn HP sine. Endret 10. september 2008 av j0achim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå