lazy_boy1337 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hei Når jeg spiller på maskina så skrur skjermen seg av før var det bare i noen spill, men nå er det i alle temperaturene i maskina ligger på rundt 40 grader og rensker for støv med jevne mellomrom edit: var en vifte som jeg ikke hadde rensket for støv, men problemet er der fortsatt har nvidia hovedkort og radeon x800gt skjermkort har skrudd ned på grafikken, men det hjelper ikke det heller noen som har noe peiling? Endret 5. september 2008 av Mr_Simpson Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Når jeg spiller på maskina så skrur skjermen seg av før var det bare i noen spill, men nå er det i alle temperaturene i maskina ligger på rundt 40 grader og rensker for støv med jevne mellomrom edit: var en vifte som jeg ikke hadde rensket for støv, men problemet er der fortsatt har nvidia hovedkort og radeon x800gt skjermkort har skrudd ned på grafikken, men det hjelper ikke det heller noen som har noe peiling? Prøv og bytt strøm kabel.. Funker ikke det ,vet ikke jeg. Tobbe Oo Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Når jeg spiller på maskina så skrur skjermen seg av før var det bare i noen spill, men nå er det i alle temperaturene i maskina ligger på rundt 40 grader og rensker for støv med jevne mellomrom edit: var en vifte som jeg ikke hadde rensket for støv, men problemet er der fortsatt har nvidia hovedkort og radeon x800gt skjermkort har skrudd ned på grafikken, men det hjelper ikke det heller noen som har noe peiling? prøv og kjør spillene i window mode.. Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Når jeg spiller på maskina så skrur skjermen seg av før var det bare i noen spill, men nå er det i alle temperaturene i maskina ligger på rundt 40 grader og rensker for støv med jevne mellomrom edit: var en vifte som jeg ikke hadde rensket for støv, men problemet er der fortsatt har nvidia hovedkort og radeon x800gt skjermkort har skrudd ned på grafikken, men det hjelper ikke det heller noen som har noe peiling? prøv og kjør spillene i window mode.. er det sånn at pcen klikker sånn at du må re starte eller funker det og alt tabe? Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 ser at jeg skreiv litt i full fart i det første innlegget er skjermen som skrur seg av, maskina går enda, funker ikke med alt+tab Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 ser at jeg skreiv litt i full fart i det første innleggeter skjermen som skrur seg av, maskina går enda, funker ikke med alt+tab så da pleier du og sku av pcen med power/reset knappen? fungerer det om du slår på igjen skjermen? det kan være at spillene har en annen oppløsning enn skjermen støtter evt hertz.. har du prøvd window mode? hvilke spill prøver du?? Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 ser at jeg skreiv litt i full fart i det første innleggeter skjermen som skrur seg av, maskina går enda, funker ikke med alt+tab så da pleier du og sku av pcen med power/reset knappen? fungerer det om du slår på igjen skjermen? det kan være at spillene har en annen oppløsning enn skjermen støtter evt hertz.. har du prøvd window mode? hvilke spill prøver du?? en annen mulighet er at skjermkortet låser seg.. har du nvida får man ofte melding om at skjermkortet er gjennomrettet eller noe sånt.. prøv også alt+f4 eller ctrl+alt+del Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 har prøvd både alt f4 og ctrl alt del, men ingen av de fungerer, må skru av med power knappen ja har ati kort, radeon x800gt har prøvd, cs source, euro truck simulator, civilization 4 fungerer om jeg restarter til jeg skrur på et spill igjen Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 har prøvd både alt f4 og ctrl alt del, men ingen av de fungerer, må skru av med power knappen ja har ati kort, radeon x800gt har prøvd, cs source, euro truck simulator, civilization 4 fungerer om jeg restarter til jeg skrur på et spill igjen her er hvordan du får kjørt cs source i window mode: "My games, cs source right click and chose set launch options and use the "-sw" parameter." hvis dette funker kan du prøve en annen oppløsning og deretter teste fullscreen igjen.. lykke til.. Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) never mind... Endret 5. september 2008 av Mr_Simpson Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 skrives det da "-sw parameter"? Nei bare -sw.. du kan prøve "-startwindowed" uten "" hvis det ikke funker.. Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 fikk det til, fungerte uten "". ser ut til å fungere nå, men trenger fortsatt hjelp til å få de andre spillene til å fungere kan prøve å kjøre de i windowed mode også, se om det funker Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 fikk det til, fungerte uten "".ser ut til å fungere nå, men trenger fortsatt hjelp til å få de andre spillene til å fungere kan prøve å kjøre de i windowed mode også, se om det funker vel poenget med og kjøre window mode var for og komme inn i spillet sånn at du kunne prøve forskjellige oppløsninger og hertz og deretter skur på fulscreen igjen... for det er jo tydelig at noe ikke stemmer.. test deg frem og bruk google... Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 jaja, skjermen klikka ihvertfall ikke når jeg spilte i windowed mode trur kansje det kan være noe med skjermkortet, for problemet hadde jeg i vista også (brukte vista før, xp nå) og uansett hva jeg stilte på i kontrollpanelet i catalyst center og unasett hvilken refreshing rate jeg hadde så klikka skjermen fortsatt har også prøvd med forskjellige skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå