Gå til innhold

Archos sine nye PMP/internett media tablets: Archos 7,Archos 5 og Archos 5q(sistnevnte har hsdpa)

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

De nye spillerne til Archos har nå komt.

Archos 7

archos7_ambiance.jpg

Specs

7" display med 800x480 pixel display,16millioner farger og touchscreen

Wifi

Opera Nettleser med Flash 9

Kommer i 160GB og 320GB versjon

+++

Archos 5

Archos-5-angle.jpg

Specs:

4,8" display med 800x480 pixel display,16millioner farger og touchscreen

Wifi

Kommer i 60GB, 120GB og 250GB versjon

+++

Archos 5q

Archos5_ambiance.jpg

Specs:

4,8" display med 800x480 pixel display, 16millioner farger og touchscreen

HSDPA

Wifi

30GB lagringsplass

+++

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Kjøpte archos 605 4gb (+16gb sdhc) for ca et halvt år siden. Men det frister veldig å kjøpe 5g eller håpe på at det kommer en med flashminne og støtte for sdhc .

Er du fornøyd med den sålangt?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

den støtter flash nå...

eg er fornøyd, ja :)

utrulig bra skjerm, brei støtte både på film og musikk ( inkludert .avi-filer!! :love: ) men ein må betale for plugins til å spela filmane :( unødvendig av archos...

du bør kanskje sjekke ein review-video og få meir utdjupande info :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Kjøpte archos 605 4gb (+16gb sdhc) for ca et halvt år siden. Men det frister veldig å kjøpe 5g eller håpe på at det kommer en med flashminne og støtte for sdhc .

oi :blush:

såg nå du meinte minne :!:

trur archos 5g er i flash

*sjekke*

trur ikkje det, finner ingen som seier noko spesifikt...

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

oi :blush:

såg nå du meinte minne :!:

trur archos 5g er i flash

*sjekke*

trur ikkje det, finner ingen som seier noko spesifikt...

Hva er forskjellene på Archos 705 og Archos 7? Lurer på å kjøpe en av disse, Archos 705 er jo mye billigere da, er det store forskjeller?

Lenke til kommentar
archos 705 er ein generasjon under archos 7, 5 og 5g...

Ja, vet det, men hva er de store forskjellene. litt annerledes utseende, og skal visst være litt bedre lyd, og internett skal vel være litt raskere. Noen andre forskjeller?

Lenke til kommentar
archos 705 er ein generasjon under archos 7, 5 og 5g...

Ja, vet det, men hva er de store forskjellene. litt annerledes utseende, og skal visst være litt bedre lyd, og internett skal vel være litt raskere. Noen andre forskjeller?

det er eg ikkje heilt sikkker på, då eg bare har erfaring med siste generasjon. men du kan kanskje spørre på forum.archosfans.com

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

archos 5 internet tablet med bluetooth mus og tastatur :) (+ Remote Desktop :D )

Lenke til kommentar

Sitter i dag med en 8 GB Ipod Touch som jeg vant gjennom ivobank, men jeg har endel problemer med den slik at jeg må "formatere" den omtrent en gang i uka, samt at 8 GB ikke virker å være stort nok så er jeg på jakt etter en ny mp3-spiller og Archos er en av de jeg vurderer, men hvordan er Archos når det kommer til Podcasts? Er en stor fan av podcasts både fra TWIT, Revisio3, Jupiterbroadcasting, og diverse andre, og iPod/iTunes fungerer veldig bra på dette området, hvordan er det med Archos og deres PC-software på dette området?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...