Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) De nye spillerne til Archos har nå komt. Archos 7 Specs 7" display med 800x480 pixel display,16millioner farger og touchscreen Wifi Opera Nettleser med Flash 9 Kommer i 160GB og 320GB versjon +++ Archos 5 Specs: 4,8" display med 800x480 pixel display,16millioner farger og touchscreen Wifi Opera Nettleser med Flash 9 Kommer i 60GB, 120GB og 250GB versjon +++ Archos 5q Specs: 4,8" display med 800x480 pixel display, 16millioner farger og touchscreen HSDPA Wifi Opera Nettleser med Flash 9 30GB lagringsplass +++ Endret 5. september 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Det blir nok ikke noe for meg selv om jeg synes de er kule. Prisen er nok litt for høy når jeg egentlig ser etter en mp3/mp4(DAP/PMP)-spiller Endret 5. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 sitte og skrive paa ein archos 5 60 gb i detta oyeblikket men utrulig daarlig gjort av archos aa ta betalt for plugins for i det heila sjaa paa filmar. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 firmware update idag: støtte for FLAC og OGG filer og det er ikkje lenger beta firmware http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=35&t=18098 for liste over endringar og diskusjon Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ingen andre enn meg som har ein? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Kjøpte archos 605 4gb (+16gb sdhc) for ca et halvt år siden. Men det frister veldig å kjøpe 5g eller håpe på at det kommer en med flashminne og støtte for sdhc . Er du fornøyd med den sålangt? Endret 12. november 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 den støtter flash nå... eg er fornøyd, ja utrulig bra skjerm, brei støtte både på film og musikk ( inkludert .avi-filer!! ) men ein må betale for plugins til å spela filmane unødvendig av archos... du bør kanskje sjekke ein review-video og få meir utdjupande info Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Kjøpte archos 605 4gb (+16gb sdhc) for ca et halvt år siden. Men det frister veldig å kjøpe 5g eller håpe på at det kommer en med flashminne og støtte for sdhc . Er du fornøyd med den sålangt? oi såg nå du meinte minne :!: trur archos 5g er i flash *sjekke* trur ikkje det, finner ingen som seier noko spesifikt... Endret 27. januar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjøpte archos 605 4gb (+16gb sdhc) for ca et halvt år siden. Men det frister veldig å kjøpe 5g eller håpe på at det kommer en med flashminne og støtte for sdhc . Er du fornøyd med den sålangt? oi såg nå du meinte minne :!: trur archos 5g er i flash *sjekke* trur ikkje det, finner ingen som seier noko spesifikt... Hva er forskjellene på Archos 705 og Archos 7? Lurer på å kjøpe en av disse, Archos 705 er jo mye billigere da, er det store forskjeller? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 archos 705 er ein generasjon under archos 7, 5 og 5g... Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 archos 705 er ein generasjon under archos 7, 5 og 5g... Ja, vet det, men hva er de store forskjellene. litt annerledes utseende, og skal visst være litt bedre lyd, og internett skal vel være litt raskere. Noen andre forskjeller? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 archos 705 er ein generasjon under archos 7, 5 og 5g... Ja, vet det, men hva er de store forskjellene. litt annerledes utseende, og skal visst være litt bedre lyd, og internett skal vel være litt raskere. Noen andre forskjeller? det er eg ikkje heilt sikkker på, då eg bare har erfaring med siste generasjon. men du kan kanskje spørre på forum.archosfans.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube archos 5 internet tablet med bluetooth mus og tastatur (+ Remote Desktop ) Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sitter i dag med en 8 GB Ipod Touch som jeg vant gjennom ivobank, men jeg har endel problemer med den slik at jeg må "formatere" den omtrent en gang i uka, samt at 8 GB ikke virker å være stort nok så er jeg på jakt etter en ny mp3-spiller og Archos er en av de jeg vurderer, men hvordan er Archos når det kommer til Podcasts? Er en stor fan av podcasts både fra TWIT, Revisio3, Jupiterbroadcasting, og diverse andre, og iPod/iTunes fungerer veldig bra på dette området, hvordan er det med Archos og deres PC-software på dette området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå