ATi-Radeon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei! Jeg lurer på hvorfor man snakker i søvne? Jeg har ikke klart å finne noe konkret svar på dette, kjærsten min er for flink til å snakke i søvne. Jeg tror noen ganger hun snakker til meg, men det gjør hun nok ikke:P Vil bare finne ut hva det kan komme av:) -takk på forhånd:) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noen (mulige) svar: http://www.open-spaces.com/article-v7n4-sack.php Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har nok sikkert noe med at hjernen enkelte ganger ikke kobler ut hele kroppen i REM søvn, så når du drømmer at du prater så gjør du det i virkeligheten. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har nok sikkert noe med at hjernen enkelte ganger ikke kobler ut hele kroppen i REM søvn, så når du drømmer at du prater så gjør du det i virkeligheten. Skummelt med tanke på de drømmene jeg har iblant. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tenkte det samme. Snakker selv i søvne, og en dag for en stund siden lurte mamma på om hva jeg hadde drømt, for jeg hadde lagt mange rare lyder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå