Lassjus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg sikler, som så mange andre, på iphone. Jeg har sett en sammenligning av 3G'en og 1.generasjons iphone på siden her, og den sammenligningen gir uttrykk for at eneste forskjell er at den nye har 3G og GPS. Er det noen her som har personlig erfaring med de to modellene? Er det noe særlig forskjell i det heletatt? Lurer på om jeg skal se om jeg får kjøpt 1 gen fra USA, hvis den fortsatt er i salg. Noen tips? Lasse Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg sikler, som så mange andre, på iphone. Jeg har sett en sammenligning av 3G'en og 1.generasjons iphone på siden her, og den sammenligningen gir uttrykk for at eneste forskjell er at den nye har 3G og GPS. Er det noen her som har personlig erfaring med de to modellene? Er det noe særlig forskjell i det heletatt? Lurer på om jeg skal se om jeg får kjøpt 1 gen fra USA, hvis den fortsatt er i salg. Noen tips? Lasse Som du sier er dette de eneste forskjellene. Så om du klarer deg uten GPS og 3G hvorfor ikke ta en 1. gen. iPhone? Men når du først skal kjøpe ny mobil og denne skal vare, så kan det kanskje være lurt å innvestere i en med GPS og 3G med det samme. Kommer vel litt ann på prisforskjellene da. Du må uansett være kjapt ute om du skal få tak i en 1. gen. iPhone ubrukt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Å så sies det at 3g versjonen er kjappere i menyene, samt at den er slankere. MEn et tips: Husk at du ikke kan sende eller motta mms og at kameraet er dårlig i forhold til konkurrentene. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Å så sies det at 3g versjonen er kjappere i menyene, samt at den er slankere. MEn et tips: Husk at du ikke kan sende eller motta mms og at kameraet er dårlig i forhold til konkurrentene. Det at 3G'en er kjappere er vel bare firmware oppgraderingen, som du også kan få på 1. gen. iPhonen. Sende og motta MMS kan du enkelt fikse, kameraet er jo likt på både 3G og 1. gen. iPhone, og det var vel denne sammenligningen han var ute etter. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har begge (1st gen iPhone 8GB - oppgradert til 2.0.1 samt 2nd gen iPhone 3G 16GB med 2.0.1) og det er ikke veldig stor forskjell. Jeg brukte nylig 3G iPhonen i USA og da var Google Maps parret med GPS veldig nyttig. Hastighetsmessig er 3G-versjonen en del kjappere i svingene når jeg er utenfor WLAN, men siden jeg har WLAN både hjemme og på jobb så er det ganske sjelden jeg har behov for akkurat det. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Om du har et sterkt behov for å se andre når du snakker med dem i telefonen, for megahøye kostnader, kjøper du 3G. Om du har lyst på en helt vanlig iPhone, kjøper du 1.generasjons:-) Har selv 1.generasjons, og ville neppe ha kjøpt 3G istedenfor om den hadde kommet ut tidligere. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Å så sies det at 3g versjonen er kjappere i menyene, samt at den er slankere. MEn et tips: Husk at du ikke kan sende eller motta mms og at kameraet er dårlig i forhold til konkurrentene. 3G versjonen er vel tykkere? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 På det aller tykkeste er iPhone 3G marginalt tykkere, men ellers er den tynnere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå