olemagnus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Trenger hjelp til å fjerne lyd fra diverse sider i firefox, har eltt overalt og finner ikke noen innstillinger der jeg kan skru av lyden på sider der det virkelig irriterer meG. Btw, har windows xp. Takker for svar MvH Ole Magnus Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Altså lyd som spilles av i reklamer og lignende? Du kan prøve med Flashblock Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Altså lyd som spilles av i reklamer og lignende? Du kan prøve med Flashblock Ja, stemmer, i mitt tilfelle world hardest game:P irriterende lyd Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 programmet funka ikke til å skå av lyden. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Flashmute kan gjøre dette. Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Avast klikka på den linken der. Btw, hvordan sletter jeg flashblock nå? det var bare sånn plugin innstallasjon så vet ikke hvor jeg finner det, fant det ikke i mozilla mappa. Endret 5. september 2008 av olemagnus Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tools/verktøy->add-ons/utvidelser. Der finner du flashblock og kan avinstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå