Man|Drake Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvor får man tak i en slik en? og kan den brukes til vanlig pc? trenger jeg firewire ? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 www.apple.no windowsversjonen kan logisk nok brukes til "vanlig pc" og ja du trenger firewire Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Skal en tur til Usa i påsken. Har tenkt til å kjøpe meg iPOD der. Har hørt at en kan lade den opp hjemme i vanlig strømkontakt hvis en kjøper World travel kit. Er dette riktig eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Digg, og nedtellingen har begynt . Må bare leve på sparekassa en stund nå så jeg får skrapt sammen nok penger Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Heldiggris... Vil ha jeg også...synd det der med de penga som en aldri har... Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jepp og lommeboka er lunken etter Pc kjøp for kort tid siden og båtkjøp i sommer. Men det skal nok gå Bussturene kommer til å bli askillig kortere nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå