MrL Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hei, har fått en billig skole PC av skolen, og den har instalert XP, men det fulgte med en Vista Buisness DVD. Greia her er at det er mange instillinger som jeg lurer på om vil bli behold. Blant annet kreves det passord til (internett/trådløse)nettverket på skolen som alerede er lagt inn, vil det beholdes? Når login screen kommer kan jeg også velge å logge meg på denne PCen, eller nettverket på skolen, vil det bli behold? Jeg har brukernavn gjennom nettverket på skolen som jeg også bruker for å logge meg på her. Letter å skjønne hvis dere har vært borti dette systemet. Men spørsmålet er rett og slette om jeg vil beholde alle slike innstillinger? Her er pcen btw Dell latiude D531 AMD Athlon 64 X2 1.9 GHZ 2 GB ram ATU Radeon X1270 128 MB 120 gb hardisk Endret 5. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei, har fått en billig skole PC av skolen, og den har instalert XP, men det fulgte med en Vista Buisness DVD. Greia her er at det er mange instillinger som jeg lurer på om vil bli behold. Blant annet kreves det passord til (internett/trådløse)nettverket på skolen som alerede er lagt inn, vil det beholdes? Når login screen kommer kan jeg også velge å logge meg på denne PCen, eller nettverket på skolen, vil det bli behold? Jeg har brukernavn gjennom nettverket på skolen som jeg også bruker for å logge meg på her. Letter å skjønne hvis dere har vært borti dette systemet. Men spørsmålet er rett og slette om jeg vil beholde alle slike innstillinger? Her er pcen btw Delle latiude D531 AMD Athlon 64 X2 1.9 GHZ 2 GB ram ATU Radeon X1270 128 MB 120 gb hardisk er "Delle" en pc? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Fixed du kan kjøre windows vista upgrade adivisor på datan å skjekke om du kan instalere windows vista, Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Går på VGS. Hehe det er stress å spørre. Men fikk fikset det, gjorde sånn at jeg har både Xp og Vista.- Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Går på VGS. Hehe det er stress å spørre. Men fikk fikset det, gjorde sånn at jeg har både Xp og Vista.- bra det tenkte at det kanskje gikk, men var litt usikker på om innstillingene forsvant fra xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå