Gå til innhold

Oppgradere fra XP til Vista, beholde ALLE innstillinger?

MrL

Anbefalte innlegg

Hei, har fått en billig skole PC av skolen, og den har instalert XP, men det fulgte med en Vista Buisness DVD. Greia her er at det er mange instillinger som jeg lurer på om vil bli behold. Blant annet kreves det passord til (internett/trådløse)nettverket på skolen som alerede er lagt inn, vil det beholdes? Når login screen kommer kan jeg også velge å logge meg på denne PCen, eller nettverket på skolen, vil det bli behold? Jeg har brukernavn gjennom nettverket på skolen som jeg også bruker for å logge meg på her. Letter å skjønne hvis dere har vært borti dette systemet. Men spørsmålet er rett og slette om jeg vil beholde alle slike innstillinger?

Her er pcen btw

Dell latiude D531

AMD Athlon 64 X2 1.9 GHZ

2 GB ram

ATU Radeon X1270 128 MB

120 gb hardisk

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har fått en billig skole PC av skolen, og den har instalert XP, men det fulgte med en Vista Buisness DVD. Greia her er at det er mange instillinger som jeg lurer på om vil bli behold. Blant annet kreves det passord til (internett/trådløse)nettverket på skolen som alerede er lagt inn, vil det beholdes? Når login screen kommer kan jeg også velge å logge meg på denne PCen, eller nettverket på skolen, vil det bli behold? Jeg har brukernavn gjennom nettverket på skolen som jeg også bruker for å logge meg på her. Letter å skjønne hvis dere har vært borti dette systemet. Men spørsmålet er rett og slette om jeg vil beholde alle slike innstillinger?

Her er pcen btw

Delle latiude D531

AMD Athlon 64 X2 1.9 GHZ

2 GB ram

ATU Radeon X1270 128 MB

120 gb hardisk

er "Delle" en pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...