abene Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Virtualbox er nå tilgjengelig i versjon 2.0 – nå med støtte for VHD-filer fra Microsoft. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det ganske fritt for "bugs" nå? Er dette på høyde med f.eks. VMware sin Workstation utgave? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 God Nyhet dette. På tide at de kom med støtte for 64-bit. Håpet på det lenge.. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det ganske fritt for "bugs" nå? Er dette på høyde med f.eks. VMware sin Workstation utgave? Ikke etter min mening, men det fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Støtter VHD-disker Stilig! Nå blir det ennå enklere å virtualisere Windows gjennom Linux. Til og med gratis! Last ned Windows VHD gratis fra Microsoft og vips så har du gratis Windows for en periode. Last ned Windows fra Microsoft (Varer til januar 2009) Test ut XP eller Vista gratis(Varer til januar 2009) Prøvekjør Office 2007 (utgått link, men mulig du finner det via et søk) Kjekt å ha som reserveløsning om man går seg vill i Linux i starten. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Og VHD-støtte er den store nyheten?!! Hva med å la en som har brukt programmet før anmelde det? 64 bit støtte er da nyheten! Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) I tillegg til det Simen nevner, er Virtualbox nå også i stand til å bruke de VM-ene Microsoft har lagt ut for testing av IE i forskjellige versjoner: XP SP3 + IE6 XP SP2 + IE7 XP SP3 + IE8 Beta 2. Vista + IE7. Nedlastingene fungerer til 25. desember 2008. EDIT: Jeg ser at en av lenkene til Simen fører til den lenken jeg la ut her etter hvert, så da er denne posten bare en annen lenke til noe av det samme. Endret 5. september 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En presisering. Støtte av 64bit gjest os. 64bit host OS har vært støttet så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå