Tetanus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen oppdateringer om tilgjengelighet og pris? -Tet Lenke til kommentar
@nďy ♫ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dellen ser veldig bra ut, har kanskje tenkt å kjøpe en. Vet noen om maskinen går mye raskere med Ubuntu enn XP? Lenke til kommentar
benlen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke hørt noe mer om tilgjenglighet i Norge. Jeg kjører Dualboot på den nå, med Ubuntu hardy. Siden jeg ikke har fått til WIFI med WPA ennå så har jeg ikke prøvd det så mye ennå. Men jeg regner med at det vil gå bedre. XP har klaget litt innimellom med minne mangel. lurer også på å teste xubuntu som visst skal være lettere. Håper på å få tak i en orginalt dell mini ubuntu distro.... Jeg prøver også å få tak i en tysk lader som vel har samme støpsel som i norge. Ikke sant? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noe nytt om når denne bir tilgjennelig i Norge og med 3G modem innebygget? Syntes denne er den som ser penest ut av netbokene. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tok kontakt med dell idag, men de kunne fortsatt ikke si noe om tilgjengelighet eller pris her i Norge. -Tet Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Neste PC kjøp blir denne med linux + en større, spillbar PC i stedet for min nåværende xps m1330 (som ble kjøpt som et kompromiss mellom mobilitet og (noe) spillbarhet). Det bør totalt sett bli billigere og bedre:) Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fortsatt ingenting nytt? -Tet Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kommer den snart til norge? Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Chattet med kundekonsulent hos Dell idag, men han var ikke villig til å oppgi noen som helst info om evt. lanseringsdato i norge for Mini 9 og Mini 12, og om det i det hele tatt var aktuelt. Veldig synd, for dette er den netbooken jeg kunne tenkt meg mest, sammen med Lenovo s10. Får se hvordan Acer One med 10-tommers skjerm blir når den (forhåpentligvis) offentliggjøres på CES denne uka. Kanskje kommer det noe annet fresht også Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 De kunne ikke si noe om det i dag heller. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Satser på at de plutselig selger både 9tommern, 12tommern, 13tommern og den nye 10tommern helt plutselig, hehe. Selv om det nok ikke er så veeeldig sannsynlig. Heldigvis plukka jeg med meg en mini 9 da jeg var i Australia. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan likte du den da? Lenke til kommentar
benlen Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg må si meg veldig fornøy med den. Lenke til kommentar
whoppe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Som dere sikkert vet Dell Mini 9 er nå tilgjengelig i .no Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Der var den ja.... 4300 synes jeg imidlertid var en litt høy pris. Lurer på om den blir tilgjengelig uten ssd? -Tet Lenke til kommentar
Venin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Uten SSD? Mener du da med HDD i stedet? Det vil ikke skje fordi det ikke er plass til HDD i minien.. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mini 12 har hdd, i mini 9 er det ikke plass... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er den så mye mindre enn f.eks Acer sine 8,9" bærbare da? De har 160 GB harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå