AtheusNor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hørte mye på Black Sabbath før men gikk sakte men sikkert over til Matallica! Metallica anbefales på det sterkeste. OG etter du har gått over til Metallica, går du over til Pantera og Down... Fy faen! Det var akkurat det jeg gjorde! Lenke til kommentar
corvald Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Skriver bare opp hva jeg hører på jeg 70-80 talls musikk er digg Whitesnake / David Coverdale Twisted Sister Deep Purple (kun fra tiden da coverdale var vokalist) Robert Cray Roxxete Uriah Heep Thin Lizzy Major Parkingson (Fra norge, dritt tøft) AC/DC Endret 7. september 2008 av corvald Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Siden du nevner Black Sabbath må jeg foreslå Black Label Society, som ble startet av den tidligere Ozzy-gitaristen Zack Wylde, da Ozzy trakk seg tilbake. Syns ikke Black Label Society er noe bra, syns Zack(fucking)Wylde spiller mye tøffere i "Ozzy Osbourne" Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hørte mye på Black Sabbath før men gikk sakte men sikkert over til Matallica! Metallica anbefales på det sterkeste. OG etter du har gått over til Metallica, går du over til Pantera og Down... Fy faen! Det var akkurat det jeg gjorde! Ikke det jeg gjorde :!: Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 eller bare gjøre som meg, digge alle tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå