Psychotron Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei, tenkte jeg skulle slenge meg på bølgen av folk som vil ha ny musikk å høre på. Hadde vært bra hvis noen kunne hjelpe meg. Hører på mye forskjellig, men noen favoritter er: Pink Floyd Nirvana Alice in Chains Black Sabbath Led Zeppelin the Doors takk. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hørte mye på Black Sabbath før men gikk sakte men sikkert over til Metallica! Metallica anbefales på det sterkeste. Endret 7. september 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 hørte litt på de før, men ble lei-... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hører selv en del på The Who, og anbefaler gjerne dem. Er du glad i psykedelisk musikk bør du virkelig høre musikk av Roky Erickson, han er genial. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 http://www.myspace.com/zookeepersworld Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jefferson Airplane The Yardbirds The Rolling Stones Velvet Underground Steppenwolf The Grateful Dead Uriah Heep Jimi Hendrix / The Jimi Hendrix Experience The Who Rainbow Cream Smashing Pumpkins Foo Fighters Pixies Soundgarden Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Takk takk, jeg er jo ikke akkurat nybegynner, hvis man kan si det på den måten, innen musikk, så er en del forslag som her som jeg hører på. Men ikke alle, så takk. Bare fortsett Er mer på jakt etter ikke fullt så populære eller kjente/opplagte band som f.eks Black Sabbath osv. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ser CypheroN har nevnt Velvet Underground. Jeg skriver gjerne opp Lou Reed som soloartist også, sjekk absolutt ut plata "Transformer". Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kanskje The Tea Party? http://www.youtube.com/watch?v=Eb1U3QIQnI0 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 The Fratellis. The Hives. The Strokes. The View. The Verve. The Pigon detectives. The Wombats. etc (tenkte bare på "the"). Lenke til kommentar
someOen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 POrcupine Tree. Merk at jeg anbefaler Porcupine Tree til alle, så det er kanskje ikke det du er ute etter, men verdt å sjekke uansett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 POrcupine Tree. Merk at jeg anbefaler Porcupine Tree til alle, så det er kanskje ikke det du er ute etter, men verdt å sjekke uansett. Fordi det er et jævla bra bænd? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hørte mye på Black Sabbath før men gikk sakte men sikkert over til Matallica! Metallica anbefales på det sterkeste. OG etter du har gått over til Metallica, går du over til Pantera og Down... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 System of a Down:D Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Siden du nevner Black Sabbath må jeg foreslå Black Label Society, som ble startet av den tidligere Ozzy-gitaristen Zack Wylde, da Ozzy trakk seg tilbake. Endret 6. september 2008 av Atald Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 porcupine tree er konge, anbefalles. kan også anbefalle Pearl Jam, ser det er litt grunge her fra før av så.. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvis du er interresert i mer 70-talls så kan du sjekke ut MC5 og Humble Pie. Focus er et 70-talls progbrock-band som faller meg i smak. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Iron Maiden anbefales på det sterkeste Ellers kan du skjekke ut band som: Queens Of The Stone Age Wolfmother Foo Fighters Motorhead Nirvana Judas Priest Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Iron Maiden anbefales på det sterkeste Ellers kan du skjekke ut band som: Queens Of The Stone Age - hører på Wolfmother - hører på Foo Fighters - hører på Motorhead - nei takk Nirvana - Ja! Judas Priest - nei takk Forresten var focus jævlig fett. Fant ikke så mange videoer på youtube da, menmen Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så fint! =) De holder på enda og hadde et par konserter i Norge i sommer. Fikk desverre ikke med meg noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå