Gå til innhold

Cyclo og Juliess nye brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Her har vi fått to nye gode hjelpere ser jeg (:

Har allerede sett Juliess har vært kjapt ute å tatt hånd om et par av mine rapporteringer.

 

(En ting jeg har lurt på, ser moderatorene hvem som rapporterer ett innlegg?)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ellers er jeg imot å gratulere når folk er blitt moderatorer. Det er da ikke en jævla konkurranse man har vunnet heller.

 

Er det ikke? For meg virker det som at hvis noen blir funnet en slik posisjon verdig så har de faktisk vært to av flere som har utmerket seg spesielt, og da kan man vel kalle det en konkurranse!?

 

 

:cool:

 

Edit: Dobbeltpost, for svarte...

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Ellers er jeg imot å gratulere når folk er blitt moderatorer. Det er da ikke en jævla konkurranse man har vunnet heller.

 

Er det ikke? For meg virker det som at hvis noen blir funnet en slik posisjon verdig så har de faktisk vært to av flere som har utmerket seg spesielt, og da kan man vel kalle det en konkurranse!?

 

 

:cool:

Når man blir moderator er det fordi man har meldt seg til å gjøre en dugnadsjobb for forumet. Neste gang jeg er på dugnad i borettslaget, skal jeg fly rundt og gratulere alle som kommer da?

 

Noen ganger blir man sikkert headhuntet, men hva er det man gratulerer for da? "Gratulerer, du har skrevet mange fine innlegg, derfor får du lov til å rydde opp her". Don't think so...

 

Edit: Dobbeltpost, for svarte...

Det er da ikke noe problem, jeg har sett at folk i forumstyret har dobbelpostet mange ganger. Bare kos med dobbelpost.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ellers er jeg imot å gratulere når folk er blitt moderatorer. Det er da ikke en jævla konkurranse man har vunnet heller.

 

Er det ikke? For meg virker det som at hvis noen blir funnet en slik posisjon verdig så har de faktisk vært to av flere som har utmerket seg spesielt, og da kan man vel kalle det en konkurranse!?

 

 

:cool:

Når man blir moderator er det fordi man har meldt seg til å gjøre en dugnadsjobb for forumet. Neste gang jeg er på dugnad i borettslaget, skal jeg fly rundt og gratulere alle som kommer da?

 

Noen ganger blir man sikkert headhuntet, men hva er det man gratulerer for da? "Gratulerer, du har skrevet mange fine innlegg, derfor får du lov til å rydde opp her". Don't think so...

 

 

Jeg trodde at når man blir funnet verdig til å være moderator er det fordi man ved sine bidrag over tid har opparbeidet seg både brukernes og moderatorteamets respekt!?

 

 

Jeg tviler litt på om det "bare" er nok å skrive gode innlegg!? 

 

Hvis du ønsker utdypning på den siste, så er det bare å si fra!

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg trodde at når man blir funnet verdig til å være moderator er det fordi man ved sine bidrag over tid har opparbeidet seg både brukernes og moderatorteamets respekt!?

Ja, det stemmer. "Gratulerer, du har vunnet min respekt." Hvis det høres greit ut i dine ører, så gjerne for meg.

 

Er det ikke det "livet" egentlig handler om?

 

 

:)

Lenke til kommentar
Noen ganger blir man sikkert headhuntet, men hva er det man gratulerer for da? "Gratulerer, du har skrevet mange fine innlegg, derfor får du lov til å rydde opp her". Don't think so...

 

Det er en stor del av jobben selvfølgelig, å flytte, slette og endre innlegg/ tråder. Samt skriving av pmer, moderatormeldinger og annet tjafs.

 

Det er ikke alle som vil bli moderatorer, og på en måte forstår jeg dem. Det er mye jobb, og det er som sagt dugnad. Så dette er ikke noe som passer for alle.

 

Det er også derfor man har innført en søknadsprosess, slik at de som vil bli moderator kan søke. Da slipper man å "plage" de som skriver bra og ikke vil bli moderator.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Å bli respektert på diskusjon.no? Jo, så absolutt. Jeg gjør så godt jeg kan.

 

Bli "absolutt" respektert på diskusjon.no!? Neida!! Men som et vanlig menneskelig behov så søker man vel aksept fra andre for å få bekreftet ens egen kvalitet, og derfor vil vi, som fremdeles ikke er gode nok, eller ikke vil, eller ikke har tid, eller ikke trenger slike bekreftelser med raushet kunne gi hjertelig aksept til de dedikerte av oss som påtar seg denne meget viktige oppgaven på diskusjon.no.

 

 

Jeg har stor respekt, men det betyr ikke at jeg ikke setter ? ved avgjørelser som disse foretar seg, men heller deres evne til å tenke/handle balansert, og begge disse har talenter i den retningen, men... "sukk" ingen ny "TWFA" i sikte...

 

enda

 

 

 

:)

Lenke til kommentar
Bli "absolutt" respektert på diskusjon.no!? Neida!!

Ikke? Og jeg som hadde håpet det.

 

Men som et vanlig menneskelig behov så søker man vel aksept fra andre for å få bekreftet ens egen kvalitet, og derfor vil vi, som fremdeles ikke er gode nok, eller ikke vil, eller ikke har tid, eller ikke trenger slike bekreftelser med raushet kunne gi hjertelig aksept til de dedikerte av oss som påtar seg denne meget viktige oppgaven på diskusjon.no.

Så du gratulerer for å glede de nye moderatorene som trenger bekreftelser på sine kvaliteter? Med andre ord gjør du dette kun fordi du vil vise moderatorene at du aksepterer dem, og mener de har meldt seg som moderatorer for å få aksept? Makan til falskhet :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Så du gratulerer for å glede de nye moderatorene som trenger bekreftelser på sine kvaliteter? Med andre ord gjør du dette kun fordi du vil vise moderatorene at du aksepterer dem, og mener de har meldt seg som moderatorer for å få aksept? Makan til falskhet :p

 

Først serverer du nå en "stråmann", og så lager du et jævla sirkus!?

 

 

Skal vi alle heller leke i sandkassen? Kan hende at det passer deg fortreffelig!?

Lenke til kommentar

Å ja, ikke gråt bare fordi du er eldre enn meg.

 

Prøver ikke å lage sirkus. Ville bare rette en oppmerksomhet til våre nye moderatorer ved å si at de sikkert kommer til å gjøre en fortreffelig jobb. Det er du som hengte deg opp i bisetningen min om jeg ikke kommer til å gratulere dem :roll:

 

Uansett betyr slikkefjeset at jeg var en smule spøkefull, beklager hvis jeg såret deg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...