Gå til innhold

Cyclo og Juliess nye brukermoderatorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst må jeg nå poengtere at jeg uttaler meg som privatperson og ikke moderator.

Selv har jeg ikke tatt noe initiativ for å bli mo®derator. Jeg ble spurt om det var noe jeg kunne tenke meg å gjøre. Jeg kan skrive litt om hva jeg tror man kan gjøre for å bli lagt merke til (ut av egne erfaringer):

- Følg reglene. Ikke lag krøll. Ikke gå off topic. etc.

- Kom gjerne med forslag til forbedringer, men gjør det i Tilbakemeldingstrådene

- Post fornuftige poster, gi folk gode svar og løsninger på problemer.

- Vær aktiv

- Gode guider om ulike tema er helt sikkert noe som blir lagt merke til

- Ikke driv med hobbymoderering. Rapporter poster, men unngå å kommentere det i tråden.

Det er mulig at jeg er på villspor, men dette er i alle fall ting som jeg selv ville lagt merke til hos en bruker. Gode gjerninger og den smale sti. :D

Lenke til kommentar

Jeg har slettet 6 off topic-innlegg. Jeg kunne ikke bry meg mindre om hvor folk blir sendt i førstegangstjenesten, det er ingen god grunn til å spamme ned forumet. Denne tråden handler om at cyclo og Juliess er blitt nye brukermoderatorer, ikke alt annet.

Tenk for øvrig litt over oppførselen deres, om dere først har ambisjoner om å bli moderatorer en dag. Det finnes gode 'søknader', og det finnes dårlige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...