SumFortyOne Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei. Er på leting etter eksosanlegg til min scooter, TGB R50X. Har funnet en del fra utenlandske nettsteder, men ingen ellers. Link Noen som vet et sted i Norge jeg kan finne denne? På forhånd takk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva med å ta inn om det er ifra Danmark? Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Hva med å ta inn om det er ifra Danmark? Tenkte å spare litt penger på tollen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Spørs om ikke du sparer mer på å det inn uansett, men har du prøvd å søke litt rundt på diverse norske sider? Regner med du er inne i moped enn meg så Sjekk i såfall prisen der å sammenlign mot det du har funnet Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Ja, har sett litt på norske sider. Tror ikke TGB er et kjent merke i Norge. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hadde selv en TGB R50X Jetfighter, ikke det mest kjente merket i Norge nei.. Men god kvalitet syns jeg den var, knallbra scooter, men gikk lei av den, hadde lyst på en scooter som gjorde 80 uten større modifikasjoner, så... Vet om en svensk side som har anlegg til denne scooteren, men det er billigere å kjøpe den som du linker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå