mcgroven Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ubisoft har endelig offentliggjort når Far Cry 2 kommer ut. Les mer Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg vet ikke om jeg ser frem til utgivelsen eller om jeg bryr meg... uansett, jeg håper at dette blir bra edit: leif Endret 5. september 2008 av dannad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Var det slik at Far Cry 2 skulle være mindre krevende enn Crysis? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Etter å ha lest om at AI-en fremdeles er elendig, så holder jeg litt an på dette spillet. Kanskje er det bedre i det ferdige produktet. Om ikke hopper jeg nok over. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dette er faktisk ett must-have - uansett. .....Crysis er glemt for lenge siden Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvordan klarte dere å ha tittelen til å være "Far Cry 2-dato klar" uten å nevne en faktisk dato? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Står jo 23 Oktober i første settning^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hvordan klarte dere å ha tittelen til å være "Far Cry 2-dato klar" uten å nevne en faktisk dato? Hvordan klarer du å overse datoen? Har ihvertfall forhåndsbestilt fra CDON Edit: Quotet feil Endret 5. september 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Var det slik at Far Cry 2 skulle være mindre krevende enn Crysis? Jeg har ihvertfall hørt om at spesifikasjonene på pc'en ikke trenger å være så høye som Crysis, men det kan vi nesten ikke vite så sikkert før vi har testet det. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Spillet foregår i to fullstendig åpne verdener, totalt med femti kvadratkilometer hvor du kan dra hvor du vil og gjøre hva du vil Betyr det savanner o.l i Afrika, og en helt annen plass med andre ord. Kanskje en stor vending midt i spillet? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Damn, oktober måned komemr til å kreve mye penge. Masse gode spill slippes ut denne måneden Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Damn, oktober måned komemr til å kreve mye penge. Masse gode spill slippes ut denne måneden Kunne ikke vaert mere enig - alt for mange spill for liten tid. - hvorfor kan de ikke fordele utgivelsene litt mer jevnt utover aaret? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Damn, oktober måned komemr til å kreve mye penge. Masse gode spill slippes ut denne måneden Jep jeg har også følelsen av at det blir mange gode spill i nærmeste fremtid, men husker ikke helt lanseringsdatoene og hvilke spill... husker egentlig bare Far Cry 2 og Crysis Warhead.. hvilke flere er det? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fallout 3, Fable 2, Little Big Planet og Saints Row 2 for å nevne noen. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fallout 3, Fable 2, Little Big Planet og Saints Row 2 for å nevne noen. Deilig Det er vel ikke altfor lenge til vi får se Alan Wake, Resident Evil 5 og Pure. GTA IV er vel også rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Pure kommer denne måneden! blir en dyr høst Endret 5. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) GTA4, CoD5, Fallout3, stalker, BiA HH, Tomb Rider, Left 4 Dead, Borderlands, Velvet Assassin, Hei$t, Just Cause 2, dette bare for aa nevne PC spill i fps/action sjangeren - OG noen er helt sikkert glemt - ganske skremmende ;-) edit dyrt ja; 500NOK x 11 = Minimum 5 laxer Endret 5. september 2008 av maypenray Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Spillet foregår i to fullstendig åpne verdener, totalt med femti kvadratkilometer hvor du kan dra hvor du vil og gjøre hva du vil. Det er bare en verden er det ikke? 23 oktober blir det julaften og nyttårsaften i heimen min. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hell yeah! Dette ser man frem til. I tillegg kommer Max Payne-filmen ut i Oktober også. Hihi. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 glemte det spillet hvor mange springer opp og ned vegger, litt akrobatikk, mest som budbringer. Utviklet av et svenskt studio - det er det jeg husker men hoertes meget interessant ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg