Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nokre tips til alternativer til brus? Helst noko med mindre sukker i. Gjerne eit konsentrat som kan tynnast med vatn, sitrondråper? Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Appelsinjuice. Uansett hva slags forskjellig blandevann jeg prøver, faller jeg alltid tilbake til den kjære Euro Shopper-juicen. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Saft! Mange ulike smaker å velge mellom. Husker jeg drakk gøysaft + sprit i russetiden. Good times Lykke til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Juice: Er det ikkje sukkeropplegg i den og? Light brus: Ikkje så keen på det, diverse stoffer der og som ikkje er bra. Saft: Kunstig søtningsstoff er det der og. Treng ikkje nødvendigvis være kullsyre i det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) presset fersken. gjerne en slags is-te edit: hjemmelaget fresken "juice" Endret 5. september 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Juice: Er det ikkje sukkeropplegg i den og? Nei, det er ren frukt-juice. Nektar derimot er nesten bare sukker Kan jo alltids lage deg Smoothies og ha diverse alkhohol oppi det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Smoothies er eg ikkje så stor fan av, men juice funker. Blanda sukkerfri is-te og appelsinjuice ein gang, såg ut som møkk, men smakte ganske greit. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hva med vann og presset sitron. Du nevnte "sitrondråper", jeg kan bekrefte at det falt i smak hos meg. Tynne det ut med vann, blir ikke bedre blandevann enn det. - Eventuelt vann med kullsyre. Endret 6. september 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det høyrest ut som ein god plan ja. Kva blandingsforhold brukte du? Sitrondråper, ekstrakt eller kvar eg skal kalle det er mest lettvint. Slepp ein å kjøpe og presse ein masse sitroner. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vodka, appelsinjuce og sitronjuice er nam. Ellers kan du jo prøve å ta en slurk vodka, så ta en bit av et rødt eple. Det skal vissnok være ganske godt. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det aller beste er å putte vodka , isbiter og ferske, skrelte appelsiner i mixer'n! det er saker det!! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) 1/3 vodka, 1/3-2/3 eplejuice, evt. 1/3 Battery. En blanding jeg har kommet fram til selv, og synes er veldig god, passer for meg! Evt. 1/4 vodka, og da 2/4 eplejuice og så 1/4 Battery. Endret 7. september 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Juice: Er det ikkje sukkeropplegg i den og?Light brus: Ikkje så keen på det, diverse stoffer der og som ikkje er bra. Saft: Kunstig søtningsstoff er det der og. Treng ikkje nødvendigvis være kullsyre i det. Javel , skadelig blandevann til sprit drikking - den var ny. Drikker du virkelig så mye sprit at det der har noen hensikt å bekymre seg for ,da har du virkelig et problem . Da kan man konkludere med at kunstige søtstoffer og slikt er av underordnet betydning. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det har du jammen meg rett i.. Hvis det er tennenne du er redd for er det lurt å drikke med sugerør, da "siler" du mindre emaljeskadelig væske mellom tennenne.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Gul eller grønn farris, så kan du spe på med litt ekstra smak. (Mer sitron f.eks) Lenke til kommentar
miataturbo Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) jeg bruker sprite brus å halvblander med energi drikken burn det er godt Endret 17. november 2008 av miataturbo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Går an å blande med iste. Og en liten skvett Roses Lime i tillegg så blir det ofte bra. Ikke ta sånn supersøt iste da. Da kunen du like gjerne tatt brus Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Juice i store mengder er ikke bra for tennene! Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå