hykkerten Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hei, kunne trengt litt hjelp til å få til mikrofonen min i windows vista. pcen min er en HP pavilion 6455 sc. jeg finner mikrofonen men dersom jeg prøver programmer som ventrilo og skype fungerer den ikke. det kommer ingen lyd når jeg snakker. har prøvd å installere de nyeste realtek high defination driverene men uten resultat. er det noen som vet hva problemet kan være? takker for svar! -Hykkerten Lenke til kommentar
Entim Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er ikke noe muting på? Høyreklikk på høyttaleren på oppgavelinjen og sjekk innstillinger på innspillingsenheter Lenke til kommentar
hykkerten Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 det er ikke noe muting på nei. har skjekka alt det der. har lest på andre forum også men uten hell. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Entim Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det er ikke noe muting på nei. har skjekka alt det der. har lest på andre forum også men uten hell. Du har ikke en av/på bryter til mic'en på ledninga? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har et Steelsound 5H V2 headsett, det fungere bare når jeg kobler den til pcen via USB, har prøvd alt annet, men vista vill ikke Lenke til kommentar
evable Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har et Steelsound 5H V2 headsett, det fungere bare når jeg kobler den til pcen via USB, har prøvd alt annet, men vista vill ikke Hadde akuratt det samme problemet som deg! Jeg måtte innpå "realtek" lyddriveren også stille på "plug-in'ene". Slik at når miccen ble observert når den ble tatt inni plug-inen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå