Dofty Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hei! Jeg har søkt på stipend for videregående utdanning, jeg fikk da som svar jeg ikke har rett til stipend. Men foreldrene mine har veldig lav inntekt, de er ikke skilt. Men det store problemet for meg da er at jeg fikk svaret IDAG. Det står at jeg skal klage, men klageretten er på 3 uker og til tirsdag(09.09.08) så kan jeg ikke klage mer fordi svaret ble sendt 19.08.08. Men hvordan skal jeg i det hele tatt få stipend når klageretten er borte og foreldrene mine har lav inntekt. Søsteren min fikk stipend og da hadde vi enda mer inntekt. Det stod på vedlagt papir at inntekten våres er på 388.000,-, Noe som ikke er tilfellet idag. Er det noen tips om hvordan jeg skal få stipend? Mvh. Fortvilt student. Endret 5. september 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ta ein telefon til lånekassen, forklar situasjonen og at det stom står på papiret ikkje stemmer. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ringe lånekassen? Morsom du, Zeph? Send en epost fra dinesider, men du kan nok klage i morgen også, ettersom det er 9/9 da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tror de brukte litt over en måned på å besvare e-posten jeg sendte når de i tillegg hadde liten pågang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå