2rst1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hei kjære forumbrukere! Vi er ein gjeng på tre elevar på VG2 Data og Elektronikklinja, som har planar om å starte ei ungdomsbedrift (for å bli søkkrike =]). Vi har nokre idèar som innebærer å hjelpe folk med teknologi i kvardagen. Til dømes hjelpe folk å formatere datamaskina si, hjelpe folk med å scanne inn dei gamle fotoalbuma sine til bildefiler på datamaskina si. Kanskje til slutt lage eit produkt ut av informasjonen/kunnskapen vår. Kanskje selge ei e-book med steg-for-steg guider slik at folk kan lære seg alt vi lærer dei, og gjere det sjølv. Er det nokon av dykk som har nokre råd, tips eller idèar? Kanskje erfaring også? Hjarteleg takk på førehand 2rst1 (kjernekar) Jonaz91 (random pr0) Endret 5. september 2008 av 2rst1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hallo juniorgründere! ^^ En vis mann sa: "Du må finne på noe nytt, og noe som er nyskapende". Det å komme med en idé er 50% av jobben til å starte for seg selv, og om jeg selv hadde hatt en idé så ville ikkje jeg delt den. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Sjølve forretningsidéen har vi funnet ut av, men vi trenger forslag/idéer til namn på bedrift, beste måten å skaffe kundar, og alle råd som vi kunne trenge rundt det å starte ei ungdomsbedrift. Vi kjem til å registrere oss på ue.no (Ungt Entreprenørskap) neste veke. Ungdomsbedrifta skal hjelpe folk med teknologi i kvardagen, sidan det er så mange som treng å bli oppdatert. Vi har mange idèer til tjenestar vi kan selge, men vi kjem til å tenke meir over/diskutere dette undervegs, og det trur eg ikkje kjem til å bli noko problem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lokalreklamering er bra. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sidan eg og går på data og elektronikk vil eg følgje med i denne tråden. Hadde vore moro og hatt ei lita ungdomsbedrift Reknar med du kan litt om transistorar og diverse, nokk til å lage ei enkel straumforsyning? kanskje det er nokon som har bruk for noko slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå