Gå til innhold

Vurderer Arcade-kjøp ?

Mr. ve

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en xbox å spille Fable 2 på, men vurderer å kjøpe nå for å ha noe og kose meg med mens jeg venter.

Er mest interessert i arcade-modellen foreløbig, men finner ikke ut av hvilke tilkoplinger den har, eller hva som følger med av kabler..?

Optisk og HDMI (da også kabel) er et must!

Har også fått med meg at prisene er kuttet i USA, noen som har en formening om og evt. når det skjer i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel like greit å kjøpe den nye PRO. Koster ikke stort mere en arcade, men da får du 60 gigabytes disk. Det følger ikke med hdmi kabler på disse, dog komponent på PRO. Du kan koble til HDMI, men om du skal ha optisk lyd må du ha en spesiel microsoft kabel, eller du kan bruke komponenten som både gir deg optisk og hd oppløsning dog ikke digitalt.

På Arcade følger det bare med vanlig AV-kabel, og du må kjøpe hdmi kabel selv.

Lenke til kommentar

Er det ikke optisk ut, eller det adapteret du snakker om, på noen av modellene? Hadde da optisk lyd på premium (uten hdmi) som jeg lånte.

Følger HDMI-kabel med pro?

Blir uansett ikke kjøp før om minst to uker, så håper priskuttet har ankommet Norge til dess ;)

Lenke til kommentar
Eneste forskjellen mellom arcade og elite er selve hardisken og perifer-enheter. Ellers er modellene kliss like.

Er jo ikke trådløse kontrollere i Arcade-pakka. Og de med ledning suger.

Jeg ville uansett gått for en premium. Stikk på Elkjøp, den koster jo bare noen hundrelapper mer enn Arcade. Kjøpte faktisk en ny premium/pro her om dagen (da min ble tatt av lynet, seff) og jeg ga 1800. Aracde får du vel ikke til under 1500?

Lenke til kommentar
Eneste forskjellen mellom arcade og elite er selve hardisken og perifer-enheter. Ellers er modellene kliss like.

Jeg ville uansett gått for en premium. Stikk på Elkjøp, den koster jo bare noen hundrelapper mer enn Arcade. Kjøpte faktisk en ny premium/pro her om dagen (da min ble tatt av lynet, seff) og jeg ga 1800. Aracde får du vel ikke til under 1500?

Hvorfor uttaler du deg når du ikke har peiling? Har vært trådløs kontroller med arcade siden den pakka kom ut.

Arcade koster 1495 hos Elkjøp på nett. Noe den forøvrig har gjort i nesten et halvt år. 60gb 360 koster 2200, så det er faktisk 700kr å spare hvis man ikke trenger harddisk...

20gb lages ikke lenger og hvis de har noen igjen så er det fordi det er gamle maskiner som de kvitter seg med for lavere priser.

Kontrollere med ledning suger faktisk ikke, de er etter mitt syn mye bedre. Selv bruker jeg aldri de trådløse fordi de er mye tyngre, en stor irreterede klump under som alltid er litt i veien, og alt batteri maset.

For ikke snakke om flere hundre kroner billigere per stk. OG, de kan lett brukes på PC også.

Endret av Doroshuk
Lenke til kommentar

Hva snakker du om? ALLTID vært trådløs kontroller i Arcade da :/ CORE hadde ledning.

Lenke til kommentar
Arcade er pr def ikke CORE.

Kjøp en med HDD. Du vil ikke angre når du får lyst til å laste ned noe ekstra til et spill.

Kjøpte meg 360 for et par uker siden, og tenkte først på å kjøpe arcade. Siden de ikke hadde den inne på elkjøp kjøpte jeg 60gb versjonen. Jeg tror jeg hadde angra om jeg hadde kjøpt arcade. Demoer er en veldig fin ting!

Lenke til kommentar

Til gjengjeld mister du jo den sorte, herlige lakken som ikke står som et fyrtårn midt i stua hvis en prøver å holde fargesammensetningen på stua noenlunde konsekvent og i stil med tradisjonell elektronikk i sort.

Elite-boksen er vel en nisjegjenstad mer enn noe annet. Personlig valgte jeg den mest fordi jeg ikke hadde tid til å vente på billigere harddisk, i grunn. Også ser den jo unektelig bra ut :)

Lenke til kommentar

Hvorfor svarer ingen på det han spør om heller for å diskutere lakk å annet om Elite.

Xbox 360 har optisk ut på videokabelen. Selve videopluggen du stikker inn bak på Xbox 360 har også en optisk lydutgang. Det har både vga og komponent kabelen. Hdmi kabelen vet jeg ikke om har dette da jeg ikke har Hdmi på min xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...