lyon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 I ninja gaiden 2 kan man lagre en film snutt av et oppdrag en har gjort osv, hvordan kan jeg få denne over på pc uten å filme det manuelt med kamera. Hvilke programmer og hvilke ledninger trenger jeg? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Søk på youtube. Fant en der for en stund siden der de viste deg exact how. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Søk på youtube. Fant en der for en stund siden der de viste deg exact how. hmm,jeg fikk ikke så alt for mye ut av det jeg søkte på, annet enn at man kan bruke media center til mye. Og steame fra pc til xbox, men jeg lurer på omvendt, fra ninja gaiden til pc. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Her er en video som gir deg et par muligheter. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Her er en video som gir deg et par muligheter. Yes, jeg kjøpte en billigere, men sikkert dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå