Øystein.F. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Pakk kofferten og hyr ein turnebuss, no er det klart for sex, drugs & rock 'n' roll. Les mer Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Dette var godt nytt, gleder meg noe sykt. Får bare håpe det kommer ut noe info om lanseringsdato snart, før jeg blir gal:P Endret 5. september 2008 av 50_Øre Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Gode nyheter! Gleder meg virkelig til det kommer ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Vil en GH3 gitar kunne brukes? Har ventet 2 uker på min GH nå, og lurer litt på om jeg skal avbestille. Rock Band sine trommer likte jeg ikke særlig. Man spiller ikke trommer, man slår på noen plater etter farger på skjermen, og de synes jeg sjeldent passer med sangen. Håper nye GH blir bedre der. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Går det an å kjøpe spillet uten instrumentene? Har allerede en GH2 og en GH3 gitar og regner med at det går an å bruke dem? Så kan jeg heller kjøpe trommer senere hvis jeg får veldig lyst på det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ok. NÅ gleder jeg meg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 GH2-gitaren på Xbox 360 funker på GH3, GH:A og GH:WT. GH3-gitaren på Xbox 360 funker på GH2, GH:A og GH:WT. GH3-gitaren på PS3 funker på GH:A, den vil sikkert fungere på GH:WT og. Du vil kunne kjøpe kun spel, alt i ein pakke og sannsynlegvis instrumentene kvar for seg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Gleder meg noe helt sykt til dette, men håper det blir vanskeligere enn GH: Aerosmith... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Snart er heile setlista bekrefta: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991677&hl= Det vil bli vanskelegare enn GH:A, det kan eg garantere. Ikkje minst med at me får heile Death Magnetic som DLC. Har høyrt gjennom albumet 2-3 ganger, der er det mykje knask for både gitar, bass og trommer. Men me har ikkje sett nokre ekstreme låter endå ala Dragonforce eller Virtuoso-pakken. Håpar me får det og. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 "Pakk kofferten og hyr ein turnebuss, no er det klart for sex, drugs & rock 'n' roll." Turn-buss? LOL! Men jo, WT ser bra ut! Lenke til kommentar
wim Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Klarte ikke å lese en nynorsk artikkel jeg ass Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Klarte ikke å lese en nynorsk artikkel jeg ass Det får være ditt problem. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mye bra på den set-listen, men mye jeg ikke engang har hørt om. Jaja. Gleder meg nesten til å spille "Eye of the tiger". Maken til møl skal man lete lenge etter, men det er møl på en bra måte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Eye of the Tiger vart heilt ødelagt for min del etter at Tele2 brukte den i reklame på TV over lengre tid. Idiotgreier. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Klarte ikke å lese en nynorsk artikkel jeg ass Ja, jaggu er det synd i deg... Flaten, detta blir bra! Har gleda meg som ein unge heilt sidan eg høyrde om GH: WT! Wohoooo! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har gleda meg som en unge siden jeg hørte om Guitar hero.... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har gleda meg som en unge siden jeg hørte om Guitar hero.... Indeed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg