Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan få mest bil for 25-30k?


HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva synes du om primeraen da? du står sikrere vist du kjøper den av en forhandler, dær har du jo garanti på 3mnd. men det er fremdeles lurt og ta den på naf-test

Står ikke noe om noen garanti i den annonsen.

jauda men alle bilforhandlere har garanti for bilene sine. kan ikke selger garantere for bilen burde du heller ikke kjøpe den.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en MB190 til 30k i fjor høst. (...)

 

Bensinsluk?

 

Ja, jo, forsåvidt. Liter'n på mila i snitt for en 1.8l 109hk er ikke noe å hoppe i taket over. Men alt mindre enn liter'n på mila er femi uansett. :p

la oss sei tanken e 60 litter. då kain du kjøre 60mil me dein tanken me bænsin.

 

14,50*60= 870kr.. altså 870kr førr en heil tanke me bænsin når prisn e 14,50.

 

det blir fort pænga..

 

beklager dialekten.

Lenke til kommentar
Det er revnende likegyldig hvorvidt tanken er femti eller hundre liter. Bensinprisen er like jævlig høy (kjørte forbi en Esso med 15.05 for bensin i stad), og bilen bruker like jævlig mye ...

nei det er det ikke, om bilen er billigere enn 1liter på mila kan du kjøre åver 60mil på 60liter

 

men ja bensinprisene er like jævli, men det er jo derfor folk flest velger økonomiske biler.

 

som f.eks en primera 0,6-0,7l mil

Endret av datafreak15
Lenke til kommentar
Vil liksom ikke kjøpe et nytt bensinsluk. Har jo et fra før.

 

Tenkte bare at det var mye bil for pengene jeg (slik du indikerer i topic), kvalitetsfølelse osv. :)

Selv om japser nok kan være (og sikkert også er) like driftssikre, så syns jeg ofte at det mangler litt på kvalitetsfølelsen i denne budsjettklassen.

 

Husk; bare mine meninger og oppfatninger. Jeg gleder meg fremdeles til hver gang jeg skal ut i mærsja. ;)

Lenke til kommentar
Her er den jeg har titta litt på. Det med effektanlegget skremmer meg nok litt. Det står jo også at det følger med et vanlig anlegg, men den vil vel være litt hardkjørt? Man har jo ikke effektanlegg til pynt. Huska forresten litt feil. Var jo en 95-mod.

joda, ville også styrt unna den bilen pga effektpotte. men hva med den bilen jeg liket til?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Endret av datafreak15
Lenke til kommentar
På plussiden har vi V-TEC, bensinforbruk og årsmodell. På minussiden har vi utseende og kilometerstand. Det er jo ikke ille, men jeg skal jo tross alt bruke alle pengene mine på det her.

joda kilometerstanden var litt høy, men japse bilene er snille på forbruket og pålitelige om de får sitt stell. slik som service.

Endret av datafreak15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...