Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan få mest bil for 25-30k?

HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rust. Skal huske på det. Hva er grensen når vi kommer til kilometerstand? Hva bør jeg styre unna?

At bilen ikke skal på EU-kontroll med det første er jo alltid et pluss. Grense ang. km.stand setter du egentlig selv, i dette prisnivået kan du komme over mye rart. Ikke se deg blind på km.stand, det kan godt hende at en bil som har gått 50.000 mer enn en annen i denne prisen er minst like god. Ellers så ser du som sagt nøye etter rust og at det tekniske er på stell.

Lenke til kommentar

Bulker kan trekke prisen et par hakk ned, ja. Så hvis man ikke bryr seg om sånt kan man gjøre et røverkjøp. Når man skal bruke masse penger på en bil så vil man jo at den skal se fin ut utenpå ikke sant. Derfor man nesten sette ned prisen på slike biler, da de er vanskeligere å selge.

Lenke til kommentar
Jeg likte den den. Men som jeg sa over, pleier ikke bilforhandlere å ta litt overpris?

nja, enkelte tar kainsje åverpris. men det ligger jo biler i samme årsklasse som er dyrere enn lx'en. du får en bil med knallbra veigrep og en sprek motor. men du står sterkere hos en forhandler enn oss en privat selger med tanke på feil etc. Men det er utrolig lite feil på primera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...