sutrekoppen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei Noen som vet hvordan man gjør det? Har i dag en jobbkonto og vil i tillegg legge inn min private fra Ventelo. Funker ikke å bare følge oppskriften Ventelo har på å legge inn mailkonto i Outlook. Oppskrift ligger her Lenke til kommentar
sutrekoppen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 ...og IT Support på jobben klarte heller ikke å finne ut av det. De mener det ikke skal ligge noen "sperre" i systemet mot dette. Kan det være noe surr hos Ventelo? De har jo supporttelefon med ventetid lang som et vondt år... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Du sier ikke hva som ikke fungerer. Hvordan skal vi da hjelpe? Hva er det som stopper deg i å bruke den nevnte veiledningen? Får du en feil? Lenke til kommentar
sutrekoppen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 nomore skrev: Du sier ikke hva som ikke fungerer. Hvordan skal vi da hjelpe? Hva er det som stopper deg i å bruke den nevnte veiledningen? Får du en feil? Sorry, det som skjer: Jeg tråkler meg gjennom hele oppsettet for ny mailkonto (link i første innlegg). Når jeg kommer til "fullfør" knappen skjer det absolutt ingen ting. Alt er som før, og ingen konto har blitt opprettet Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvilken Outlook versjon har du? Lenke til kommentar
sutrekoppen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Outlook 2003 Lenke til kommentar
sutrekoppen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Mulig løst problemet: Fikk endelig takk i support hos Ventelo, og de kan fortelle at man kun får tilgang gjennom Ventelo nettet. Mao jeg kan kun sjekke mailen gjennom outlook hjemme Ganske latterlig, og det var han forsåvidt enig i. Skal gi lyd om dette funker når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Uten å avvise support helt så vil eg påstå at det er feil. En leverandør av e-post begrenser sjeldent kunden til å kun kunne motta e-post i sitt eget nett. Sending er en annen sak, men ikke mottak. Uansett, hvordan dette passer inn i scenarioet ditt kan eg ikke forstå. Dersom du følger bruksanvisningen til punkt og prikke så skal du ende opp med to e-postkontoer. Gjør du ikke det så har du enten ikke fulgt bruksanvisningen eller så er det noe galt med Outlooken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå