dup Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei På tide med en ny telefon, da min nåværende mildt sagt har blitt upålitelig! -Telefonen må være god til primærmålene; altså ringing og sms. -Den trenger overhode ikke å være god på mp3 og slikt (og spill). -Kamera er en bonus. -Men flere tilkoblingsmuligheter hadde vært en fordel, da også WLAN. Jeg hater å kjøpe mobiltelefoner, så en som går for å holde lenge hadde vært topp Jeg abonnerer for øvrig på Chess hvis dette skulle ha noe å si. Mobilen bør ikke gå over 2000 kr. Så billig som mulig er jo det beste! Har kikket litt på Nokia E51. Er den å anbefale? https://prisguiden.no/product.php?productId=80888 Så noen tips hadde vært helt topp! Lenke til kommentar
koffer Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 hei Telehuset har et veldig godt tilbud akkurrat nå, med SE k810i til 999,- med telenor kort og kontant. (med kort og kontant har du ingen måneds pris!!) Det er en telefon med godt kamera men ikke fulgt så god mp3 spiller. Var ikke dettte det du ønsket?? Telehuset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå