foorex Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei! Skal kjøpe meg en ny jakke. Er 16-17år og gutt. Tenkte å kjøpe via. nettet, men vet ikke hvor det er best å bestille fra. Har dere noen gode tips til nettbutikker? Fant to jakker jeg likte veldig godt, så er ute etter noe i denne stilen. 1 2 Dere kunne jo også ha kommet med tips til jakker. Har også mulighet til å komme meg til Kr.sand/Stavanger, hvis dere vet om noen butikker. Hvilke jakker er det som er mote i år? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er en fan av losjakker, altså den nederste. Hva med å gi oss et prisanslag? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det var det ja. Jeg kan godt kjøpe jakke til 5000kr, men vil helst holde meg rundt 2000kr. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 phixclothing Der er det mange fete jakker. Noen i stil med de du hat sett på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hm, losjakker pleier å være tidløst og kommer tilbake hver sesong. Merker jeg er fornøyd med er Matinique, Bruuns Bazaar og Tiger of Sweden. Matinique sin losjakke lå på ca 2500,- i fjor, Bruuns Bazaars på ca 3200,- og Tigers rundt 4000,- hvis jeg husker riktig. Jeg har/hadde losjakkene fra Matinique og Bruuns, og som nevnt ovenfor, er jeg veldig fornøyd. Bare pass på lever den inn til en skredder for å få riktig passform. Det koster ca 500,- og er verdt pengene. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan er losjakkene fra bertoni og vailent? passform og pris? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 ... Hvor kan jeg få kjøpt disse jakkene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 På Companys i Kristiansand selger de fra Matinique og Tiger. På Image og Volt solgte de fra Bruuns. Fjorårets fra Vailent var veldig kort, men den satt fint på en kamerat av meg. Husker ikke pris. Bertoni aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 De har også noen helt ålreite losjakker på HM til rett under en tusenlapp. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, olajakke er virkelig et godt kjøp med tanke på årstiden Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, olajakke er virkelig et godt kjøp med tanke på årstiden og ikke minst på hvor fett det ser ut Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fett er vel oppe til diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå