Gavekort Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg gleder meg til det kommer i posten! Jeg har skyhøye forventninger til det! Endret 5. september 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
JBA Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... Nå driver jeg og cruiser rundt i galaxen og bootstrapper planeter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er egentlig en pirat selv, men akkurat det spillet fortjente å bli kjøpt! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så lenge de velger den SecuRom-versjonen og den håpløse løsningen med maks tre innstalleringer og null tilgang til egen konto fra andres kopi av spillet boikotter jeg det helt og holdent. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Så lenge de velger den SecuRom-versjonen og den håpløse løsningen med maks tre innstalleringer og null tilgang til egen konto fra andres kopi av spillet boikotter jeg det helt og holdent. Var det en påstand mot piratkopiering eller idiotisk anti-piratkopiering? ^^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Anti-piratkopieringen deres ødelegger bare for de som velger å kjøpe spillet. Altså idiotisk anti-piratkopiering. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg liker ikke X3 sin jeg, den scanner dvden før jeg kan starte spillet, og siden jeg har noen ubetydelige riper, så må jeg ta ut og inn dvden 4-5 ganger. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... går det ann å laste ned spill lovlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... går det ann å laste ned spill lovlig? *Windows-markedplace *direct2drive Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... går det ann å laste ned spill lovlig? http://www.direct2drive.com/ Betaler og lastar ned. Har ikkje brukt tenesta sjølv. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... går det ann å laste ned spill lovlig? http://www.direct2drive.com/ Betaler og lastar ned. Har ikkje brukt tenesta sjølv. synes ikke det er noe vits i å betale for spill når det funker så fint uten å betale Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... går det ann å laste ned spill lovlig? http://www.direct2drive.com/ Betaler og lastar ned. Har ikkje brukt tenesta sjølv. synes ikke det er noe vits i å betale for spill når det funker så fint uten å betale Jeg vil bare si at du må være forsiktig med hva du sier på et forum med norske lover! Som jeg sa tidligere: Dette spillet fortjente å bli kjøpt. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 har du fått det enda eller? bob92? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 har du fått det enda eller? bob92? Bestilte det igår, jeg venter i spenning på sms. Men etter det jeg har hørt så er posten temmelig treg. Lenke til kommentar
JBA Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 haha, jeg spiller det nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Hmpf. Kommet langt? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 driver å laster det ned nå, 96,8% gleder meg Lovelig håper jeg... går det ann å laste ned spill lovlig? Visst faen går det ann.. Igår så kjøpte jeg BF2 og lasta ned via eagames downloader Lenke til kommentar
JBA Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hmpf. Kommet langt? rom fasen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå