Gå til innhold

Inspiron 8200 og Battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg en Inspiron 8200 med 2ghz prosessor, 256MB ram, 40GB 5400RPM hardisk, Radeon 9000 med 64MB ram og Ultrasharp skjerm.

Jeg sliter med å få Battlefield til å kjøre bra, selv om jeg har mellom 50 -70 FPS så hakker det ganske mye med ca 2 sekunders mellomrom. Jeg vet at jeg trenger mer ram, og skal bestille mer til uka, men kan det være noe annet som jeg kan gjøre noe med?

Har siste patch til Battlefield og har alle de siste driverene fra Dell og siste Catalyst 3.2 driverene.

Vennlig hilsen

Jørgen Jonassen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har kjøpt meg en Inspiron 8200 med 2ghz prosessor, 256MB ram, 40GB 5400RPM hardisk, Radeon 9000 med 64MB ram og Ultrasharp skjerm.  

Jeg sliter med å få Battlefield til å kjøre bra, selv om jeg har mellom 50 -70 FPS så hakker det ganske mye med ca 2 sekunders mellomrom. Jeg vet at jeg trenger mer ram, og skal bestille mer til uka, men kan det være noe annet som jeg kan gjøre noe med?

Har siste patch til Battlefield og har alle de siste driverene fra Dell og siste Catalyst 3.2 driverene.

Vennlig hilsen

Jørgen Jonassen

Hmm.. dell har da ikke kommet ut med drivere til ati referansen catalyst 3.2 enda da..

Lenke til kommentar
Nei dell har ikke kommet ut med nye CAtalyst 3.2 drivere. Jeg har lastet ned en moddet versjon som funker på Mobility kortene.

Jeg har prøvd å spille Battlefield med de siste driverne fra Dell, det ble hverken dårligere, eller bedre.

ok :)

gi meg gjerne denne linken du har til den modda driveren :)

har selv http://www.s-seven.net/ati men den er ikke kommet ut i ny drakt enda..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...