Joachim_F Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Snart får du slå deg sammen med New York-teamet til CSI. Les mer Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ka i alle dager har skjedd med den ene barkrakken? Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dette blir moro. Jeg har spilt alle de andre CSI spillene, og det er finfin underholdning. Det eneste som er feil, er at det er så få saker. Kunne godt ha vært noen flere enn bare 5, synes jeg. Ellers gleder jeg meg til dette. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ka i alle dager har skjedd med den ene barkrakken? Det blir nok din oppgave å finne ut av hvis du kjøper spillet Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Meh.. Spilte gjennom det første for achievementene, var dritkjedelig så denne holder jeg meg unna.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det første? Det er kommet minst 5-6 spill i serien så langt. Kommer nok til å laste ned en demo først tenker jeg. Fungerer greit som avslappningsspill som regel. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Mulig at det forrige er det første som har kommet til konsoll. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Mulig at det forrige er det første som har kommet til konsoll. Jepp, tenkte på CSI: Hard Evidence til 360.. Visste ikke om de andre God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg