Gå til innhold

Hvordan sett opp 360 uten forsterker?

AvidGamer

Anbefalte innlegg

Jeg skal til en kompis nå i helgen og skal ta med 360 min. Men problemet er at vi har bare et PC skjerm å koble den til som vi skal bruke et HDMI til DVI omformer til.

MEN hva kan vi gjøre med audio? Går det ann å ta de Røde/hvite pluggene også koble den til en omkobler til et mini-jack slikt at vi kan bruke headset direkte? Eller må du ha forsterker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan kanskje gå, men du vil sannsynligvis ikke få noe særlig lydstyrke. Høretelefonutgang er mer forsterket enn audioutgang.

Jeg vet man kan få små linjeforsterker lagd for å koble til headset til linjeutgang, men jeg fant den ikke igjen ved et kjapt google søk.

Lenke til kommentar
Det kan kanskje gå, men du vil sannsynligvis ikke få noe særlig lydstyrke. Høretelefonutgang er mer forsterket enn audioutgang.

Jeg vet man kan få små linjeforsterker lagd for å koble til headset til linjeutgang, men jeg fant den ikke igjen ved et kjapt google søk.

Ja, var det jeg også tenkte på. Lyden vil mulig bli forvridd eller noe. Men men, får ta en tur til Clas Ohlson siden dem har full returrett , så får jeg se om det funker. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...