jensemann23 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Når man søker opp en person på skattelistene fra 2006, så står det f.eks inntekt 900.000,- skatt 200.000. Er brutto inntekt da 1.100.000? Altså nettoinntekt pluss skatt, eller er det bruttoinntekt som står der, også trekker man fra skatten på 200.000 og får netto på 700.000? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har ihvertfall alltid trodd at det er netto som står oppgitt. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er brutto inntekt etter fradrag som er oppgitt. Faktisk bruttoinntekt er derfor ikke mulig å regne seg fram til ut fra opplysningene som gis. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det forklarer saken. Jeg betalte ikke skatt i fjor (frikort), og alt jeg tjente vil jo regnes som fradrag. Gikk opp et lys her. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er brutto inntekt etter fradrag som er oppgitt. Faktisk bruttoinntekt er derfor ikke mulig å regne seg fram til ut fra opplysningene som gis. Det stemmer jo, men hvis man legger til de vanlige fradragene får man et ganske presist estimat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå