KnutIvars Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hei! Lekte meg litt med et "produkt-telt" i går. Tatt med E-3, ZD 50mm f/2 ED, og et par studioblitser. Synes de ble ganske morsomme/koselige. Ikke nødvendigvis de beste bildene jeg har tatt, men gøy å leke litt. Hva synes dere? Det var litt vanskelig å få han til å sitte stille ettersom han var så langt nedi flaska. Edit: 1600*1200 ble visst litt for stort... Endret 5. september 2008 av kiskogl Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Motivet var ihvertfall artig. Sånn rent fototeknisk er det lite å si. Veldig enkelt; ikke noe ekstra forstyrrende elementer. Og det likte jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Det fikk meg til å trekke på smilebåndet, samt bli tørst. Men som nevnt ovenfor; enkelt og pent, men kanskje liiitt for store bilder. Også ville jeg ha prøvd en litt skeivere vinkel på nr.2. Selv om nødvendigvis ikke hadde blitt noe bedre av den grunn. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 dette var morsomt, enig med de to andre. Litt mer spennende vinkel på nr 2 har villet gitt den mer effekt. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Morsomme bilder som er teknisk gode Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 For et genialt fredagsbilde! Drekk deg ung! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg har sansen ! Men på første bildet kunne jeg tenkt meg å hatt fokus på øynene til Bamse Her er ett annet bilder av dyr som drekker http://farm4.static.flickr.com/3281/268634...3a354d90a_o.jpg Endret 5. september 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 hehe.. funker dette, men er ikke helt sikker på anledningen.. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Gøy dokker syns det var ok bilder. Tror jeg nådde målet mitt med at det skulle være litt morsome bilder. Takk for positiv tilbakemelding Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Så herlig. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Morsom finale på bilde nr. 2. Kjekt med slike humorbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå