pippeungen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg leverte hovedkortet mitt på lageret til pcutstyr i Fredrikstad. Snart har jeg ventet i to uker, hvor lang tid pleier det egentlig å ta. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Venter du på ny vare, erstatningsvare ller refusjon av pneger (i tilfelle på angrerett eller på reklamasjon)? Hvis retur grunnet feil på vare må de teste kortet for å se om det er feil på kortet. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Venter du på ny vare, erstatningsvare ller refusjon av pneger (i tilfelle på angrerett eller på reklamasjon)? Hvis retur grunnet feil på vare må de teste kortet for å se om det er feil på kortet. Det var grunnet feil på kortet ja Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har du sjekket din konto hos Pcutstyr? kanskje du har en kredit der? Hvilken avtale gjorde du ved innlevering? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg leverte inn et skjermkort med feil. Det tok noen uker, men fikk tilbake splitter nytt kort. Aldri hatt noe krøll med pcutstyr, så jeg regner ikke med du får det heller Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Har du sjekket din konto hos Pcutstyr? kanskje du har en kredit der?Hvilken avtale gjorde du ved innlevering? Jeg har skjekka kontoen, jeg hvet ikke ossen avtale det ble gjort fordi faren min leverte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå