Gå til innhold

Kameradeksel vil ikke åpne på SE K850i

Gjest Slettet+712324

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+712324

Kjøpte den i Nov.2007 på Elkjøp, sendte den inn til service den 19 august. Etter 3 uker ble telefonen kreditert av SE. Fikk pengene jeg kjøpte den for. Men synes det er dårlig gjort at de ikke klarte å fikse den.

Må ta i bruk min gamle K750i, da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken telefon jeg ville ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte den i Nov.2007 på Elkjøp, sendte den inn til service den 19 august. Etter 3 uker ble telefonen kreditert av SE. Fikk pengene jeg kjøpte den for. Men synes det er dårlig gjort at de ikke klarte å fikse den.

Må ta i bruk min gamle K750i, da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken telefon jeg ville ha.

Ærlig talt, kjøp en ny identisk telefon da. Å sutre over at du får pengene tilbake på en ryddig og rask måte er helt patetisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324

poenget mitt var at de skulle ha klart å fikse telefonen MIN...ok de var greie med å gi meg spenn, men telefonen MIN ER BORTE BUHU...så jeg må bitche litt. Kan ikke kjøpe samme telefon, den er jo avlegs..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324
Så du ville heller ha reparert det du kaller en avlegs telefon, men du ønsker ikke å kjøpe en ny avlegs (dine ord) telefon som er billigere nå enn da du kjøpte den ?

Helt korrekt, du har greie på det.Så nå går jeg rundt med en annen-generasjonsmobiltelefon, K750i, og det er som å dra tilbake til fortiden.

Nå skal jeg vente på K950i, den er min!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+712324
Tror jeg hadde ventet på noe annet enn .. K950i ?

Er det denne du tenker på så eksisterer den ikke i virkligheten.. ;)

1293.jpg

jeg vet, men kan ikke kjøpe K850i eller N82 da disse er snart 1 år gammel.

Skyvetelefon har jeg ikke lyst på eller N96, som har fått delvis rævva omtale..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...