Gjest Slettet+712324 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kjøpte den i Nov.2007 på Elkjøp, sendte den inn til service den 19 august. Etter 3 uker ble telefonen kreditert av SE. Fikk pengene jeg kjøpte den for. Men synes det er dårlig gjort at de ikke klarte å fikse den. Må ta i bruk min gamle K750i, da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken telefon jeg ville ha. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kjøpte den i Nov.2007 på Elkjøp, sendte den inn til service den 19 august. Etter 3 uker ble telefonen kreditert av SE. Fikk pengene jeg kjøpte den for. Men synes det er dårlig gjort at de ikke klarte å fikse den.Må ta i bruk min gamle K750i, da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken telefon jeg ville ha. Ærlig talt, kjøp en ny identisk telefon da. Å sutre over at du får pengene tilbake på en ryddig og rask måte er helt patetisk. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 herregud, er det mulig eller? Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Uff, det var leit. Verden er ikke nådig. Om sommeren er det alltid litt ekstra trykk på service, så du skal bare være glad for at den ble kreditert. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ja, ser ikke helt hvorfor dette er en negativ ting? edit: Prisen har vel også sunket siden da, så du kan vel kjøpe en lik, ny og spare penger. Får også ny garanti, slipper vente på service, eller kjøpe en nyere modell. Endret 5. september 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Henger meg på resten av hylekoret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 poenget mitt var at de skulle ha klart å fikse telefonen MIN...ok de var greie med å gi meg spenn, men telefonen MIN ER BORTE BUHU...så jeg må bitche litt. Kan ikke kjøpe samme telefon, den er jo avlegs.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, forståelig at man blir glad i mobilen sin. Det som er morsom er at 90% av alle andre på forumet her klager over det motsatte, at de ikke får pengene sine tilbake, men må vente på at de reparerer telefonen dems Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så du ville heller ha reparert det du kaller en avlegs telefon, men du ønsker ikke å kjøpe en ny avlegs (dine ord) telefon som er billigere nå enn da du kjøpte den ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så du ville heller ha reparert det du kaller en avlegs telefon, men du ønsker ikke å kjøpe en ny avlegs (dine ord) telefon som er billigere nå enn da du kjøpte den ? Helt korrekt, du har greie på det.Så nå går jeg rundt med en annen-generasjonsmobiltelefon, K750i, og det er som å dra tilbake til fortiden. Nå skal jeg vente på K950i, den er min!! Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du har jo C902 nå, men jeg tviler på at kameraet der er noe bedre enn på K850en Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror jeg hadde ventet på noe annet enn .. K950i ? Er det denne du tenker på så eksisterer den ikke i virkligheten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror jeg hadde ventet på noe annet enn .. K950i ?Er det denne du tenker på så eksisterer den ikke i virkligheten.. jeg vet, men kan ikke kjøpe K850i eller N82 da disse er snart 1 år gammel. Skyvetelefon har jeg ikke lyst på eller N96, som har fått delvis rævva omtale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå