Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Les denne artikkelen på dagbladet.no. Denne gutten imponerte meg veldig mye. ''- Jeg spiste blåbær og maur for å kunne spare på den maten jeg hadde til det ble helt nødvendig å spise den, sier han til Expressen..'' http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/04/545820.html Vet ikke om denne er postet i rett kategori. Moderatorer må gjerne flytte den. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 En hel natt? Neida, bra jobbet! Han klarte seg gjennom denne natten mye bedre enn det mange vernepliktige ville gjort, skryter Borgårds. o_O La gutten prøve seg en uke med fysisk/psykisk slit i skogen, så får vi se om han klarer seg bedre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Ehh.. det er snakk om en 10 år gammel gutt her. Han starter med en gang å spise maur og blåbær i tilfelle han ikke blir funnet med det første. Det er jo eksepsjonelt at et 10 åring faktisk tenker på denne måten. Og jo, han klarte seg bedre enn mange værnepliktige ville gjort. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 mange værnepliktige ser jo kun skogen på bilder i løpet av tjenesten også da. misstenker at han har sett på "survivor man" ett par ganger. han var uansett utrolig flink Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Ja vi snakka om det her på jobben og flere som mente at han kanskje har sett på discovery! Jokkmokk er også er plass med mye friluftsliv og aktive mennesker og dette kan også være en grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå