chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hoho, får håpe de saksøkes av de som har opphavsretten på pokeball. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Dette så helt latterlig ut. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 nå får de i hvert fall internasjonal opperksomhet Joystiq artikkel hehehe :!: Lenke til kommentar
groov Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Faen er det med alle nye logoene? De suger balle alle sammen, Telenor sin også! Jeg liker Telenor logoen jeg. Nye posten logoen er vel ok men kanskje litt vel anonym? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Greit nok å lage en ny logo, men denne er grusom. De kunne klart bedre. Ærlig talt. Den nye suger kort sagt balle! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det ser ut som noe hizbollah inspirerte greier. Nei fy flate, gi oss den gamle tilbake. Dette må vi protestere like hardt imot som de nye uniformene til landslaget. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 "Coincidence, or conspiracy by some gamer in the art department?" Merkelig logo... Ikke spesielt pen å se på. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sier bare æsj, jeg. Den gamle var koslig, den nye er bare stygg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 OO noes! Den mørke siden har tatt over posten. Og den nye logoen er Death Star, Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Faen er det med alle nye logoene? De suger balle alle sammen, Telenor sin også! You stole my words! Fatta jo ikke en dritt når de begynte å reklamere for Telenor med den nye logoen. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Killzone Dayyuuuuum... til nå ligna logoen på Death Star og en Pokéball, men dette er jo klin likt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Killzone Dayyuuuuum... til nå ligna logoen på Death Star og en Pokéball, men dette er jo klin likt Lederene i posten dreiv sikkert å spilte Killzone for å få fantasi. Og etter et par timer med spilling fant avdelingssjefen for Molde logoen der og kopierte den og sa at den ligner på den gamle (Ja jeg er trøtt ) Edit: leif Endret 6. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 X-wings, ready to launch missiles? I see the mailman coming! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 å bruke 300 mill på det der er bare lame, den er jo verre en landslagets drage logo jo :O Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg bestilte noen varer som ble levert inn til postterminalen på torsdag. Disse varene har ennå ikke blitt sendt derfra, og på toppen av pakkesporingen står det Bring Logistics. Jeg må si jeg er litt "skeptisk" til forandringen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva var gæærnt med posthornet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Liker egentlig den nye logoen litt jeg er litt koselig når den både ser ut som Deathstar og en Pokeball Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kunne vel ikke regna med stort annet når det er svensker som designet den. fikk ihvertfall kake på posten, på fredag. så kan ikke si jeg bryr meg Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvordan skal dette gå for posten når "alle" hater den nye logoen? Selvfølgelig hater også jeg den, gi oss den gamle tilbake !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå