Frederick_ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hei, har en gammel iPod 30GB, når jeg skulle lade den så kommer det opp Please Wait, Low Battery. Noen som har opplevd det samme? er redd at den fucka seg etter turen i regnet i går Endret 7. september 2008 av datating Emnetittelen var lite beskrivende Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Mye mulig, kan jo eventuelt prøve og resette..? Ta tasterlås på og av og trykke og holde nede meny og "ok". edit: eller var det meny og play:S ble plutselig litt usikker.. Endret 5. september 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 har gjort det, flere ganger, funker ikke Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 bump når jeg setter den med lader i veggen, så funker den. Når jeg tar kontakten ut så kommer det en pipe lyd og iPoden slår seg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå