DanieI Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 15, rart at du er alltid den siste som har postet når jeg er i denne tråden Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gaming. Manu Fan. "xDestiny10x" "BloodyDestiny".. sier 17 jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Close. Sier du er 16-17 (Signaturen din) 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) BD du er nokk 14 O:) Avatar. Endret 8. mars 2011 av nesiory Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) BD du er nokk 14 O:) Avatar. Nesi, du vet det fra før av da Lol avataren har ikke så mye med å gjøre da. (Med mindre det hadde vært Arsenal da ) Du er 15, tror jeg. Endret 8. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 BD du er nokk 14 O:) Avatar. Nesi, du vet det fra før av da Lol avataren har ikke så mye med å gjøre da. (Med mindre det hadde vært Arsenal da ) Du er 15, tror jeg. Close men jeg er nokk 16 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 nesiory, tipper 16 år? Haha Rett valgt du Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Close. Sier du er 16-17 (Signaturen din) På hvilken måte tilsier signaturen min at jeg er 16 år? Nå ble jeg nyskjerrig. Anyways.. folk har bare spammet de siste innleggene, så tipper alderen på den forrige som faktisk gjorde det han skulle. Artorp: Du ser ut til å intressere deg for kunst. Gjerne litt abstrakt, om jeg skal ta utgangspunkt i avataren din. Går ut i fra at du er 19, eller 20 år. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 På hvilken måte tilsier signaturen min at jeg er 16 år? Nå ble jeg nyskjerrig. Anyways.. folk har bare spammet de siste innleggene, så tipper alderen på den forrige som faktisk gjorde det han skulle. Artorp: Du ser ut til å intressere deg for kunst. Gjerne litt abstrakt, om jeg skal ta utgangspunkt i avataren din. Går ut i fra at du er 19, eller 20 år. Ajaco: I utgangspunkt på hvordan du skriver og hvor betraktelig du velger dine ord. Så vil jeg si 20-21. Inkludert til at din avatar er en ryddig og "ren" avatar som viser du ikke er noen fjortis. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Veldig smart signatur, gode tanker. bla bla. Du virker ikke som en av de yngste her. Sent 40årene? ( @ Ajaco ) Endret 8. mars 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Close. Sier du er 16-17 (Signaturen din) På hvilken måte tilsier signaturen min at jeg er 16 år? Nå ble jeg nyskjerrig. Anyways.. folk har bare spammet de siste innleggene, så tipper alderen på den forrige som faktisk gjorde det han skulle. Artorp: Du ser ut til å intressere deg for kunst. Gjerne litt abstrakt, om jeg skal ta utgangspunkt i avataren din. Går ut i fra at du er 19, eller 20 år. (Hopp over meg) Jo, signaturen din er liksom litt mer "voksen". Altså noe mer seriøst. Andre har ting som fotballag, spill osv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Så 16 er litt mer "voksen"? Oh boy Til nestemann: Tipp alderen til Barnacle (alder står i profilen hennes hans) Endret 8. mars 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå