Gå til innhold

Hvor gammel er brukeren over deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Close. Sier du er 16-17 (Signaturen din)

På hvilken måte tilsier signaturen min at jeg er 16 år? Nå ble jeg nyskjerrig.

Anyways.. folk har bare spammet de siste innleggene, så tipper alderen på den forrige som faktisk gjorde det han skulle.

Artorp: Du ser ut til å intressere deg for kunst. Gjerne litt abstrakt, om jeg skal ta utgangspunkt i avataren din. Går ut i fra at du er 19, eller 20 år.

Lenke til kommentar

Anyways.. folk har bare spammet de siste innleggene, så tipper alderen på den forrige som faktisk gjorde det han skulle.

Artorp: Du ser ut til å intressere deg for kunst. Gjerne litt abstrakt, om jeg skal ta utgangspunkt i avataren din. Går ut i fra at du er 19, eller 20 år.

Ajaco: I utgangspunkt på hvordan du skriver og hvor betraktelig du velger dine ord. Så vil jeg si 20-21. Inkludert til at din avatar er en ryddig og "ren" avatar som viser du ikke er noen fjortis.

Lenke til kommentar

Close. Sier du er 16-17 (Signaturen din)

(Hopp over meg) Jo, signaturen din er liksom litt mer "voksen". Altså noe mer seriøst. Andre har ting som fotballag, spill osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...