Olum Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Utifra postene til ey baba tipper jeg 20 år. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bom igjen. Ok, da tipper jeg 21. Lenke til kommentar
sib Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) 21 Edit: Det var til Ownbeef forresten. Endret 5. juni 2010 av slopedoo Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 wrong again :-) da gjetter jeg på 23 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nope. Og det er merkelig at du sier det er feil, for jeg sjekka nettopp på profilen din etter mitt siste forsøk, og der står det faktisk 23 år. Not lying about our age, are we? Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nope. Og det er merkelig at du sier det er feil, for jeg sjekka nettopp på profilen din etter mitt siste forsøk, og der står det faktisk 23 år. Not lying about our age, are we? Kanskje det er løgn og fanteri? @Up 24? Intuitivt, ikke logisk (prøver å trene opp my spiritual powahs her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå